شناسهٔ خبر: 28897522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

استاندار گيلان:

گيلان در حوزه ورزش بسيار مستعد و توانمند است

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا-استاندار گيلان با اشاره به درخشش نمايندگان اين استان در رقابت هاي ورزشي کشوري و بين المللي، گفت: گيلان در حوزه ورزش بسيار مستعد و توانمند است.
به گزارش خبرگزاري آريا از رشت مصطفي سالاري در اختتاميه سومين تور جهاني واليبال ساحلي کاسپين که به ميزباني منطقه آزاد انزلي برگزار شد با اشاره به جايگاه استان در ورزش ، اظهار داشت: گيلان به لحاظ ورزشي بسيار مستعد و توانمند به شمار مي آيد و قهرمان هاي بسياري از اين استان در سطح کشور و دنيا درخشيده اند.
وي با بيان اينکه ورزشکاران گيلاني در رشته هاي قهرماني جايگاه بسيار خوبي دارند، افزود:همه شهرهاي استان بويژه بندر انزلي در رشته هاي مختلف ورزشي همچون ورزش هاي آبي ، فوتبال ، واليبال و رشته هاي ساحلي از ظرفيت هاي بالايي برخوردار هستند.
سالاري استقبال مردمي چشمگير از اين رقابت را نشان دهنده جريان داشتن ورزش در زندگي مردم دانست و تصريح کرد: گيلاني ها همواره به عنوان حامي و پشتيبان ورزشکاران در صحنه حضور دارند.
استاندار گيلان بهره مندي از پشتوانه مردمي را يک امتياز بزرگ براي ورزش خواند و گفت: با اين حجم از علاقه مندي که در بين خانواده ها نسبت به ورزش وجود دارد، ما نيز خود را موظف به حمايت از اين حوزه مي دانيم.
وي بر لزوم توجه توأمان به ورزش هاي همگاني و قهرماني تاکيد کرد و يادآور شد: اين مسابقات علاوه بر اينکه ورزش همگاني را ترويج مي دهد، به تقويت ورزش قهرماني نيز منجر خواهد شد.
استاندار گيلان در پايان ابراز اميدواري کرد که برگزاري چنين رقابت هايي به ظهور قهرمان هاي جديدي که در سطح دنيا حرفي براي گفتن داشته باشند منجر گردد و موجبات تعالي ورزش گيلان و کشور را فراهم آورد.
گفتني است؛ تورجهاني واليبال ساحلي کاسپين  از روز سه شنبه 24 مهرماه با شرکت 24  تيم از 11 کشوربه ميزباني منطقه آزاد انزلي در مجموعه ورزش هاي ساحلي سيروس قايقران آغاز شد و در نهايت با انصراف تيم ايران به دليل مصدوميت بازيکنان، تيم قزاقستان به عنوان قهرماني دست يافت.

نظر شما