شناسهٔ خبر: 28896372 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

علی انصاریان: ممنوع التصویر نیستم و ابلاغی در اینباره دریافت نکردم

علی انصاریان پیشکسوت فوتبال و بازیگر سینما شایعه ممنوع التصویری در تلویزیون را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

علی انصاریان بازیکن سابق تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال و بازیگر کشورمان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،خبر ممنوع التصویر و ممنوع الورود بودن من به صدا و سیما کذب است و بنده در اینباره ابلاغی دریافت نکرده ام.

علی انصاریان در مورد فیلم کاپیتان امیر در جشنواره میلان گفت: من به بازیگر در این فیلم ایفای نقش کردم و خوشبختانه این فیلم درجشنواره میلان که در تاریخ 23 تا 28 آبان ماه برگزار می شود راه یافته است.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در مورد دیدار مهم السد و پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم فوتبال پرسپولیس در صورتیکه منطقی بازی کند می تواند در ورزشگاه آزادی السد قطر را شکست دهد و راهی فینال این رقابت ها شود.

او ادامه داد :تیم فوتبال پرسپولیس ایران روزسه شنبه ( 1 آبان 1397) میزبان تیم فوتبال السد قطر در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا 2018 خواهد بود و بی شک تلاش زیادی برای صعود به فینال این رقابت ها انجام خواهد داد زیرا پرسپولیس در قطر بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و با توجه به هوادارن خوبی که دارد استادیوم آزادی قطعا پر خواهد شد و به خوبی می تواند از یاز دوازدهم خود بهره ببرد چرا که تیم هایی همچون السد که در لیگ قطر حضور دارند بیش از 24 هزار تماشاچی به خود ندیده اند.

انصاریان افزود: اگر پرسپولیس یک بازی منطقی و روبه جلو را از خود به نمایش بگذارد کار سختی مقابل السد قطر نخواهد داشت ،مگر اینکه خودش کار را برای خودش سخت کند.با شناختی که از برانکو و تیم پرسپولیس دارم نتیجه بازی فردا را 1-0 به سود تیم پرسپولیس تهران پیش بینی می کنم.

 

بیشتر بخوانید:

برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد

فهرست بازیکنان السد مقابل پرسپولیس اعلام شد

قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و السد هشت رقمی شد! + عکس

انتهای پیام/

صحبت ها علی انصاریان پیش از دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و السد قطر

نظر شما