شناسهٔ خبر: 28896156 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با برنا مطرح شد؛

تندگویان: برای تصمیم گیری درباره آینده جوانان کشورهای اسلامی عازم ترکیه هستیم/ حوزه گردشگری ملی جوانان در کشورهای اسلامی فعال می‌شود

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت : با توجه به راه اندازی گردشکری ملی حوزه جوانان، تلاشمان این است که این حوزه را در کشورهای اسلامی فعال و از مسئولان کشورهای اسلامی برای بازدید از شبکه ها دعوت کنیم.

صاحب‌خبر -

محمد مهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا، اظهار داشت: امروز عازم ترکیه هستیم، از فردا بحث شورای عمومی مجمع جوانان به مدت 3 روز بعنوان سومین شورا در این مجمع برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این 3 روز در رابطه با آینده جوانان در کشورهای اسلامی تصمیم گیری می شود و نیز با توجه به اینکه در انتخابات شورای مشورتی جزو کاندیداها هستیم امیدواریم بتوانیم رای بیاوریم.

تندگویان با بیان اینکه بنده سعی می کنم یک سخنرانی از دستاوردهای حوزه جوانان در مجمع داشته باشم، به برنا گفت: همچنین با توجه به راه اندازی گردشکری ملی حوزه جوانان، تلاشمان این است که این حوزه را در کشورهای اسلامی فعال و از مسئولان کشورهای اسلامی برای بازدید از شبکه ها دعوت کنیم.

نظر شما