شناسهٔ خبر: 28895636 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

ادعای سایت لهستانی: آدام ناوالکا پیشنهاد هدایت تیم ملی ایران را رد کرد!

احسان ولی دوست

فدراسیونی ها به دنبال سرمربی جدیدی برای تیم ملی بوده اند اما ماجرا آنگونه که خواسته اند پیش نرفته است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال لهستان، پیشنهاد ایران را رد کرده است.

به نقل از سایت Sport.Pl لهستان، آدام ناوالکا، سرمربی مشهور لهستانی که هدایت تیم ملی کشورش در جام جهانی 2018 روسیه را برعهده داشت، پس از پایان رقابت ها و عدم نتیجه گیری مناسب، از سمتش استعفا کرد. به دنبال آن، این سرمربی پیشنهاد های مختلفی از دریافت کرد که تمام آن ها را تاکنون رد کرده است.

ناوالاکا از ایران، ارمنستان و یک باشگاه قبرسی پیشنهاداتی را دریافت کرد اما او به تمام آن ها یک پاسخ داد "نه"

علاوه بر این، باشگاه لژیا ورشو نیز به نظر خواهان ناوالکا بود که سرانجام او با این تیم هم قراردادی امضا نکرد. سپس زوریای اوکراین به دنبال ناوالکا بود که این مورد نیز محقق نشد.

پس از آن، تماس‌ هایی از سوی فدراسیون‌ فوتبال ایران با ناوالکا برقرار شد!

شروع ماجرا از آنجا بود که پس از جام جهانی دو فدراسیون با ناوالکا تماس گرفتند. فدراسیو فوتبال ایران و ارمنستان. ناوالکا می توانست برای ماجراجویی جدیدش به خاورمیانه برود و هدایت تیمی را برعهده بگیرد که از سال 2011 کارلوس کی روش هدایتش را برعهده داشته است. به ویژه زمانی که کی روش و فدراسیون ایران در مذاکراتشان به بن بست رسیده بودند و در تاریخ 31 جولای قرارداد سرمربی پرتغالی نیز با ایران پایان می یافت. قرار داد پایان یافت و مذاکرات کی روش و ایران به بن بست خورد.

پس از به بن بست رسیدن مذاکرات کی روش و ایران، ناوالکا گزینه سران ایرانی شد اما او هیچگونه علاقه ای به سفر به تهران نداشت. بعد از این او با ارمنستان هم مذاکره کرد اما آن مورد نیز تحقق نیافت.

در نهایت آدام ناوالکا پیشنهاد ایران را نپذیرفت و کی‌ روش به هرگونه که شد، همچنان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باقی ماند.

نظر شما