شناسهٔ خبر: 28895539 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

یک تحلیلگر صهیونیست:

چرا اسرائیل به جای جنگ نیازهای اساسی غزه را فراهم نمی کند؟

یک تحلیلگر صهیونیست تاکید کرد مشخص نیست چرا سیاستمداران اسرائیلی به جای بررسی گزینه جنگ با غزه و به خطر انداختن جان صدها نظامی ارتش به فکر فراهم کردن نیازهای اساسی غزه برای خروج از بحران پیش رو نیستند؟

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری عکا، شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه اعلام کرد حوادث متوالی در مرزهای غزه متاسفانه بیانگر آن است که دولت اسرائیل از استراتژی مشخصی در قبال غزه برخوردار نیست.

 

آلون بن دیوید کارشناس نظامی اسرائیلی گفت نشست های کابینه تا کنون به نتیجه یا تحلیل مشخصی دست نیافته تا بر اساس آن دلیل ورود به جنگ و کشته شدن ده ها و یا صدها نظامی ارتش در این جنگ احتمالی علیه غزه به جای فراهم کردن نیازهای اساسی این منطقه بیان شود.

 

این کارشناس گفت: آیا با وجود سیاستمدارانی که تنها هدف اصلی آنها بقای در قدرت است ارتش می تواند پس از آغاز جنگی گسترده نتیجه ای به دست آورد؟

 

بن دیوید در مقاله خود در روزنامه معاریو نوشت: ما اگر به طور موقت از دعواهای بچه گانه میان وزرای کابینه چشم پوشی کنیم و به تهدیدات غزه توجه نماییم، با این حقیقت تاسف بار مواجه می شویم که طرحی جامع برای برخورد با غزه نداریم.

 

این روزنامه نگار صهیونیست تاکید کرد: 100 ساعت بحث و جدل بیهوده در کابینه به ارائه تصویری کامل از آینده خروج ما از بحران کنونی در خصوص غزه منجر نشد.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما