شناسهٔ خبر: 28895468 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک نفس راحت در آلیانس بعد از پیروزی بر ولفسبورگ

کیمیچ: ثابت کردیم بایرن مونیخ تیم بزرگی است

بایرن مونیخ با پیروزی 3-1 مقابل ولفسبورگ به لطف دو گل رابرت لواندوفسکی و تک‌گل خامس رودریگز موقتاً از فشارهای منتقدین و بحرانی که گریبانگیر این باشگاه شده رهایی یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این پیروزی شیرین‌ترین نتیجه برای نیکو کوواچ بود که در چند هفته‌ی اخیر به دلیل عدم کسب حتی یک پیروزی در چهار بازی پیاپی با فشارهای بسیار سنگین مواجه شده بود.

 

رسانه‌های آلمانی ضمن تقدیر از عملکرد تمامی بازیکنان بایرن در بازی مقابل ولفسبورگ، جاشوا کیمیچ را یکی از بهترین بازیکنان بایرن در فولکس‌واگن آرنا معرفی کردند. کیمیچ بعد از بازی در گفت و گو با وبسایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ از اتحاد و همدلی بازیکنان و کادر فنی این تیم به عنوان عامل اصلی‌ای یاد کرد که به بایرن اجازه داده چند هفته‌ی دشوار اخیر را با کمترین خسارت به پایان برساند.

 

کیمیچ در این باره گفت:" این پیروزی و پشت سر گذاشتن بحران اخیر با کمترین خسارت به نظر من نشان دهنده‌ی این است که بایرن مونیخ در هر حالتی پشت بازیکناش می‌ایستد و از آنها حمایت می‌کند. این پیروزی و این بحران، احساس همدلی و اتحاد درون تیمی ما را افزایش داده است. ما با هم عهد بستیم و گفتیم اجازه نمی‌دهیم هیچکس تیم‌مان را کوچک بداند، دست به دست هم دادیم و از تیم‌مان محافظت کردیم".

 

نیکو کوواچ هم بعد از بازی عامل اصلی پیروزی را شاگردانش دانست که توانستند زیر فشار سنگین انتقادها بازی زیبایی به نمایش گذاشته و پیروز شوند. کوواچ به این اشاره کرد که با وجود نمایش‌های ضعیف بایرن پیش از وقفه‌ی بازی‌های ملی، بازیکنانش در اولین فرصت نشان دادند که بازیکنان بزرگ یک تیم بزرگ هستند.

 

کوواچ به این نکته اشاره کرد که از بازیکنانش خواسته با تمام قوا تلاش کنند و از دقیقه‌ی اول تا دقیقه‌ی 90 برای بایرن بجنگند. کوواچ معتقد بود تیمش فوق‌العاده بازی کرده و کاملاً لیاقت پیروزی بر ولفسبورگ را داشته.

 

نظر شما