شناسهٔ خبر: 28895445 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس مسابقات سازمان لیگ:

فروش بلیت ۳میلیون تومانی برای بازی پرسپولیس - السد صحت ندارد

فتاحی گفت: کجای دنیا سه میلیون تومان بلیت فوتبال فروخته می شود کارت هواداری می تواند مشکل بازار سیاه بلیت را حل کند.

صاحب‌خبر -

«سعید فتاحی»،در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری شبستان در خصوص افزایش قیمت بلیت بازی تیم پرسپولیس و السد گفت: من مسئول پاسخگویی به این سوال شما نیستم، باشگاه پرسپولیس باید پاسخگو باشد،ولی آیا شما به عنوان یک خبرنگار باورتان می شود؟ چرا به این موضوع می پردازید؟ تلویزیون هم با من تماس گرفت، همین را پاسخ دادم.

 

رئیس مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه کجای دنیا سه میلیون تومان بلیت فوتبال فروخته می شود، بیان کرد: بازار سیاه در جام جهانی هم وجود داشت، در برگزاری کنسرت ها هم بازار سیاه وجود دارد، در حوزه فوتبال هم همین طور است ،وقتی شما خبرنگاران به این موضوع می پردازید و عنوان می کنید سه میلیون تومان بلیت فروخته می شود، دقیقا همان اهدافی را دنبال می کنید که افراد سودجو می خواهند،بنابراین شما با این کارتان سایت مربوطه (دیوار) را تبلیغ و بازدیدش را افزایش می دهید که خود نقش مهمی در فروش بلیت با قیمت های بالا دارد.

 

فتاحی در ادامه تصریح کرد: همه ما داریم پول تو جیب یک مشت افرادی می ریزیم که تو این مملکت دارند پول پارو می کنند مثل کانال های تلگرامی که به اسم هواداران راه اندازی شده است و با انتشار اخبار کذب،هزاران نفر را جذب خود کرده و پول های هنگفتی را در جیب این افراد بی هویت می ریزند.

 

وی خاطرنشان کرد: شما رسانه ها باید به این موضوع بپردازید که مگر چنین چیزی واقعیت دارد؟ تا حالا چه کسی بلیتی با این قیمت خریده، در کل شما نباید به این مسئله بپردازید، سوالتان این باشد که تا حالا چه کسی بلیت 3 میلیونی خریده است تا مردم باور نکنند، وقتی شما به عنوان خبرنگار این سوال را می پرسید از دیگران انتظاری نیست،مثل این می ماند که من بگویم قیمت دلار 50 هزار تومان شده است، آیا کسی باور می کند؟

 

رئیس مسابقات سازمان لیگ کشور اظهار کرد: در بازی استقلال و پرسپولیس 10 نفر را به دلیل فروش بلیت با قیمت بالا دستگیر و به قوه قضاییه تحویل دادیم.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این مسایل از ضعف مدیریت نشأت می گیرد، تصریح کرد: چه مدیریتی؟ تا وقتی که هواداران با کارت هواداری به ورزشگاه وارد نشوند این مشکلات وجود دارد، هواداران پرسپولیس هم می بایست کارت هواداری داشته باشند و با این کارت بلیت خود را خریداری کنند، در این صورت کسی نمی تواند به جای فرد دیگری بلیت بخرد.

 

وی با بیان اینکه ما از شما خبرنگاران می خواهیم به ما راهکار  ارایه دهید تا بازار سیاه از بین برود، اظهار کرد: مگر می شود بازار سیاه را از بین برد. جام جهانی با آن عظمت و تدابیر امنیتی که داشت باز هم چنین مشکلاتی  به وجود امد.

 

فتاحی افزود: این اتفاقاتی که اکنون در فوتبال ما رخ می دهد 20 سال پیش در باشگاه های بزرگ دنیا رخ داده است ،ولی آنها فرهنگسازی کرده و درمانش را پیدا کردند. هرچند ما نمی خواهیم تجربه آنها را تکرار کنیم ،ولی باید از راهکارهای آنها استفاده کنیم.

 

فتاحی با بیان اینکه اولین اقدام ارایه کارت هواداری به تماشاگران است، اظهار کرد: وقتی تماشاگران کارت هواداری داشته باشند ،می توانند بلیت سالیانه خود را بخرند و کسی هم نمی تواند به جای دیگری بلیتی تهیه کند.

 

رئیس مسابقات سازمان لیگ با بیان اینکه تدابیر لازم برای بازی روز سه شنبه پرسپولیس با السد اتخاذ شده است، تصریح کرد: امیدواریم هواداران با رعایت قوانین و شئونات رفتاری ،تیم محبوب خود را تشویق کرده و پرسپولیس هم با پیروزی از میدان خارج شود.

 

فتاحی با بیان اینکه بازی پرسپولیس با السد با ریسک بالا است و درجه بندی دارد، گفت: کلیه دستگاه های امدادی و امنیتی از جمله اورژانس، ‌آتش نشانی و نیروی انتظامی با تمام قوا تدابیر لازم را اتخاذ کرده و در ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد.

 

 

نظر شما