شناسهٔ خبر: 28894126 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

درودگر: همه فوتبال ما شده کی روش و پک

صادق درودگر، رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ برتر می گوید همه فوتبال ما شده کی روش و ساختمان پک در حالی که مسایل مهمتری برای رسیدگی به آنها وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این مدیر در واکنش به ادعای سعید آذری که گفته سازمان لیگ برتر تا اکنون 10 میلیارد تومان از تبلیغات محیطی درآمد داشته اما تنها 250 میلیون تومان به باشگاه ها داده است! گفت: ما تا اکنون از محل تبلیغات محیطی 19 میلیارد تومان دریافتی داشته ایم نه 10 میلیارد تومان. که این مبلغ در بخش هایی همچون داوری، تهیه بلیت ها و دیگر بخش های اجرایی هزینه شده است. در مورد توزیع این پول بین باشگاه ها آقای خزایی باید پاسخگو باشد نه من چون وظیفه ما در سازمان لیگ برتر تولید پول است و چگونه هزینه کردن آن با مدیر امور مالی و اداری است و در این زمینه باید از ایشان سوال کنید.


صادق درودگر در خصوص حق پخش هم گفت: به نظر من در این موضوع بحث مسامحه در کار است. همه فوتبال ما شده کارلوس کی روش و ساختمان پک در حالی که کسی به این مهم که اساسی ترین بخش فوتبال است کاری ندارد! پیش تر سازمان صدا و سیما طرحی داده بود که از طریق درآمدهای هواداری به حق پخش دست یابیم که این موضوع برای سرگرم کردن سازمان لیگ برتر بود که همین هم اجرایی نشد. حق پخش قانون است و در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و عدم اجرای آن جرم است. فقط بی توجهی به قانون عدم بکارگیری از بازنشسته ها در نهادهای دولتی جرم نیست و کسانی که قانون حق پخش را اجراء نمی کنند و به واقع در حال ارتکاب جرم هستند. چگونه می شود نسبت به قانون حق پخش بی تفاوت بود در حالی که مهم ترین منبع درآمد باشگاه ها و حتی فدراسیون ها از این محل است. فدراسیون فوتبال به حق پخش بی توجه است. هم چنان که وزارت ورزش و جوانان هم به اجرای این قانون تاکیدی ندارد.

نظر شما