شناسهٔ خبر: 28893823 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویزیت رایگان بیماران در دو پنجشنبه فاصله اربعین تا پایان صفر

در اقدامی خیرخواهانه بیماران در روزهای پنجشنبه از اربعین حسینی تا پایان ماه صفر در درمانگاه حضرت رقیه(س) مشهد به صورت رایگان ویزیت می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر درمانگاه حضرت رقیه (س) گفت: این اقدام با هدف خیرات اموات و برای اولین بار از هشتم آبان همزمان با اربعین حسینی تا پایان صفر پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۵ الی ۱۹ با حضور پزشک عمومی و ویزیت تمام اقشار به طور رایگان در این درمانگاه انجام می‌شود.

نصیری افزود: از گذشته‌های دور متداول است که بازماندگان برای درگذشتگان که چشم انتظار خیرات هستند، کاری انجام دهند؛ از این رو تصمیم گرفتیم آن کار نیک را با درمان بیماران به صورت رایگان انجام دهیم.

به گفته وی، خیریه و درمانگاه حضرت رقیه (س) که در سال 1358 از سوی مرحوم نصیری ساخته شد، با هدف کمک به محرومان و نیازمندان در جهت درمان وقف شده است.

مدیر درمانگاه خیریه حضرت رقیه (س) تصریح کرد: بسیاری از مراجعان ما علاوه بر مردم محلی این منطقه، افرادی هستند که برای درمانشان توان مالی ندارند، از این رو با بررسی‌های لازم همه تلاشمان را برای تأمین هزینه درمانی آن‌ها انجام می‌دهیم.

نصیری اظهار داشت: در این درمانگاه با جمع‌آوری پول صندوق‌های کمک به بیماران، هزینه دارویی افراد بی‌بضاعت نیز پرداخت می‌شود.

درمانگاه خیریه حضرت رقیه (س) در مشهد خیابان هاشمی نژاد ۲۶ واقع و شامل بخش های پزشک عمومی، دندانپزشکی، روانپزشکی، بینایی سنجی، مامایی، جراحی‌های کوچک، تزریقات، حجامت، کالپینگ و... است.

نظر شما