شناسهٔ خبر: 28891605 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

رکورد عجیب در اولین حضور آنری در لوشامپیونا

اخراج بازیکن تعویضی موناکو بعد از 1 دقیقه و 51 ثانیه

ساموئل گراندسیر وینگر تیم موناکو در جریان بازی دیروز موناکو و استراسبورگ که با شکست 2-1 موناکو در اولین دیداری که تیری آنری را روی نیمکت سرمربی‌گری‌اش می‌دید، بعد از 1 دقیقه و 51 ثانیه از زمین اخراج شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رکورد سریعترین اخراج  یک بازیکن ذخیره در لوشامپیونا در اختیار بنجامین مندی قرار دارد که در سپتامبر 2015 تنها بعد از گذشت 47 ثانیه از ورودش به زمین به عنوان یار ذخیره در بازی مارسی و تولوز اخراج شده بود. از آن زمان تا امروز لیگ فرانسه دیگر هرگز شاهد اخراج یک بازیکن تعویضی به محض ورود به بازی نبود تا اینکه گراندسیر با اخراج شدن پس از گذشت 1 دقیقه و 51 ثانیه از ورودش به زمین در بازی موناکو و استراسبورگ، نام خود را به جدول این رکوردها اضافه کرد.

 

درحالیکه 24 دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود و موناکو که تیری آنری اسطوره‌ی فوتبال فرانسه را برای اولین بار روی نیمکت سرمربی‌گری خود می‌دید از حریف 2-0 عقب افتاده بود، آنری تصمیم گرفت در این 24 دقیقه ساموئل گراندسیر را به میدان بفرستد ولی او تنها بعد از گذشت 1 دقیقه و 51 ثانیه حضور در میدان اخراج شد تا نقشه‌های آنری نقش بر آب شود. درحالیکه گراندسیر از زمین بیرون می‌رفت ناراحتی و افسوس در چشم‌های آنری موج می‌زد و کاملاً مشخص بود که سرمربی موناکو از این رکورد وینگرش که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته، به هیچ وجه راضی نبود. می‌توان حدس زد که آنری بعد از بازی در رختکن موناکو، انتقادهای تندی از گراندسیر کرده باشد.

 

 

این در حالی بود که موناکو در اوایل نیمه‌ی دوم فشار زیادی روی دروازه‌ی استراسبورگ وارد کرده بود تا بازی را به تساوی بکشاند. استراسبورگ در نیمه‌ی اول در دقیقه‌ی هفدهم با گل توماسون از شاگردان آنری پیش افتاده بود. در اوایل نیمه‌ی دوم حتی کامیل گلیک تا یک قدمی گلزنی برای موناکو پیش رفت ولی موفق نشد. تا نوبت به ورود گراندسیر به زمین به عنوان یار تعویضی افتاد تا او تنها 1 دقیقه و 51 ثانیه بعد با تکلی که روی پای آنتونی گونکلاوز رفت از زمین اخراج شود و یاران آنری را 10نفره بگذارد.

 

استراسبورگ در دقیقه‌ی 84 دروازه‌ی موناکوی 10نفره را دوباره باز کرد تا گل دقیقه‌ی 90 تیلمانز هم نتواند برای فرار شاگردا آنری از این شکست کافی باشد.

نظر شما