شناسهٔ خبر: 28890350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون برنامه و بودجه بوشهر خبر داد؛

رتبه دوم تبلیغات اسلامی بوشهر در حوزه فرهنگی و آموزشی

بوشهر - معاون منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر از کسب رتبه دوم تبلیغات اسلامی بوشهر در گروه علمی فرهنگی و آموزشی در جمع دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله حسن ابراهیمی صبح یکشنبه در آئین تجلیل از کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان از کسب رتبه دوم این اداره کل در گروه علمی آموزشی و فرهنگی در بین دستگاه های اجرایی استان خبر داد.

معاون منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر در ادامه این مراسم در سخنانی افزود: این ارزیابی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر انجام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج بررسی هایی که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در مورد بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان انجام گرفت، در سال ۹۷ اداره کل تبلیغات اسلامی از مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی رتبه دوم را در بین دستگاه‌های گروه علمی فرهنگی و آموزشی در فرایند ارزیابی عملکرد سال ۹۶ احراز کرده است.

حسن ابراهیمی اظهار داشت: این ارزیابی در قالب پنج گروه در شاخص‌های اقتصادی، عمومی، اجتماعی، شاخص های تولیدی و زیربنایی، شرکت‌ها و بانک‌ها و بیمه‌ها و شاخص های علمی فرهنگی و آموزشی انجام گرفته است که اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در گروه علمی فرهنگی و آموزشی موفق به کسب رتبه دوم شده است.

نظر شما