شناسهٔ خبر: 28890161 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سوابق وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت امور اقتصادی و دارایی

R1389/P1012122/S7,77/CT1

رئیس جمهور، در حالی فرهاد دژپسند را به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی وزارت اقتصاد معرفی کرده که وی دارای سوابق متعدد در حوزه بودجه ریزی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فرهاد دژ پسند گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت اقتصاد، دکتری اقتصاد و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی است.

پیش از او مسعود کرباسیان برای حدود یک سال سکان دار وزارت اقتصاد بود که با شروع التهابات ارزی، مجلس بعد از استیضاح وزیر کار، رای به استیضاح او داد. در این مدت اکرمی معاون خزانه داری وزارت اقتصاد به عنوان سرپرست برای مدت کوتاهی سکان دار این وزارت خانه شده بود و حالا رئیس جمهور با معرفی فرهاد دژپسند گزینه جدیدی را برای تصدی وزارت اقتصاد به مجلس معرفی کرده است.

در حال حاضر رئیس مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه است. در ادامه سوابق فرهاد دژپسند، معاون پیشین سازمان برنامه و بودجه قابل مشاهده است.

 

معاون امور اقتصادی و بودجه سازمان برنامه و و بودجه در دولت یازدهم، دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، دبیر ستاد تدوین برنامه ششم توسعه، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی، مدیر کل دفتر اقتصاد کلان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، اجرای طرح تجارت الکترونیک، عضویت در شوراهای عالی بانک‌ها ،بیمه، انفورماتیک، آمار، عضویت در کمیسیون‌های مختلف از جمله عضو کمیسیون ستاد اقتصادی دولت، عضو و رئیس کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد و عضویت در کمیته اصلاح نظام بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از سوابق اجرایی فرهاد دژپسند است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما