شناسهٔ خبر: 28887326 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

گرمابی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

روند قانونی FATF به دور از تصمیمات احساساتی طی شود/ نیازی به کف خیابان کشاندن این مباحث نیست

یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: نیازی نیست که با روش‌های کف خیابان کشاندن و سایر روش‌های اینچنینی با لوایح FATF مخالفت شود چراکه در این روش‌ها معمولا منطق کنار می‌رود و فضا بیشتر شعاری و احساسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

حمید گرمابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا درباره گزینه‌های رئیس‌جمهور برای وزارت‌خانه‌ها گقت: شنیده‌هایی وجود دارد اما قطعی نیست، صحبت‌های مختلفی است و تا پنج‌شنبه که پیگیری می‌کردم گزینه‌های متفاوتی برای وزارت‌خانه‌ها مطرح بود.

وی با اشاره به تمدید مهلت FATF به ایران، تصریح کرد:‌ آن‌هایی که در این لوایح رای مثبت و منفی دادند قطعا بر اساس استدلال منطقی و تحلیل مفصلی که انجام شده رای داده‌اند. ما شاید ده‌ها ساعت جلسات علنی و غیرعلنی درباره این موضوعات با متخصصان مربوطه داشته‌ایم و بر مبنای همه این جلسات فشرده‌ای که بوده هرکسی تصمیم به یک رای گرفته و همه کسانی که موافق و مخالف این لوایح بودند خیر و صلاح مردم و نظام را در نظر گرفته‌اند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن خطاب به مخالفان این لوایح، ادامه داد: تصویب این لوایح یک روند منطقی داشته و همچنان منتظر هستیم که بازهم روند قانونی آن طی شود و نیازی به کف خیابان کشاندن این مباحث نیست، به هرحال کشور قانون دارد و روند قانونی در کشور مشخص است. اجازه دهند که روند قانونی این موضوعات به دور از تصمیم احساساتی و نسنجیده طی شود و همچنین اجازه بدهند که مراجع قانونی  در این زمینه نظر خودشان را با اطمینان خاطر در فضای آرامش ابراز کنند.

گرمابی عنوان کرد: نیازی نیست که با روش‌های کف خیابان کشاندن و سایر روش‌های اینچنینی با این لوایح مخالفت شود چراکه در این روش‌ها معمولا منطق کنار می‌رود و فضا بیشتر شعاری و احساسی می‌شود درنتیجه نیاز به این کارها نیست. همه صبرکنیم که روند قانونی آن طی شود و هرچه مراجع قانونی گفتند آن را عمل می‌کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما