شناسهٔ خبر: 28887257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم خاش:

کوچکترین آسیبی به مرزداران وارد شود، با جنایتکاران برخورد می‌کنیم

نمایندگی سیستان و بلوچستان

نماینده مردم شهرستان خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به مرزداران میهن ما که اخیرا توسط مزدوران دشمن به گروگان گرفته شده‌اند کوچکترین آسیبی وارد بشود، مردم غیرتمند ما با جنایتکاران برخورد می کنند.

صاحب‌خبر -

علی کُرد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: از روزهای قبل که این اتفاق رخ داده، بسیاری از مردم دلسوز و مرزدار ما جویای موضوع شده اند و علما و بزرگان و اقشار مختلف مردم پای کار آمده اند و برای آزاد کردن فرزندان ملت در تلاش هستند.

این عضو کمیسون اجتماعی مجلس اظهار کرد: اقشار مختلف مردم ما این موضوع گروگانگیری مرزداران را محکوم کرده‌اند لذا گروهک ترویستی و مزدوران دشمن باید بدانند برای رسیدن به اهداف شوم شان ناکام می مانند و مردم ما در کنار مسئولان برخورد سختی را با افراد خیانتکار و عامل بیگانه و نفوذی دشمنان می کنند.

کُرد ادامه داد: اقتدار و عظمت ایران اسلامی بر دنیا نمایان است و مردم کشورمان و از جمله مردم انقلابی و مرزداران شجاع بلوچ در چهار دهه از عمر نظام اسلامی نشان داده اند که حامی جنایتکاران و خائنان نیستند و عرصه را بر آنها تنگ می کنند که نتوانند نقشه های شوم دشمنان را در کشور پیاده کنند.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی گفت: کارها را با قوت دنبال و پیگیری می کنیم و امیدواریم با اتخاذ تدابیری ارزشمند بتوانیم از این آزمون موفق بیرون بیاییم.

کرد افزود: علما و بزرگان و مردم بلوچ و اهل سنت الحمدلله ضعیف نیستند و خودشان با استقلال و توان می توانند از حقوق شان دفاع کنند، لذا به دلسوزی های جنایتکاران و افراد خیانتکار و مزدوران دشمن نیاز ندارند.

نماینده مردم خاش در مجلس اظهار کرد: از همان لحظه های نخستین وقوع این اتفاق اکثریت جامعه بلوچ و اهل سنت اعم از مولوی عبدالحمید، سایر علمای برجسته کشور و استان و سرداران و نخبگان بلوچ و اقشار مردم در کنار مسئولان این گروگانگیری را محکوم و از عوامل این حادثه ابراز برائت و دوری و نفرت کردند و در داخل و خارج از استان و حتی در کشور پاکستان اینگونه افراد جایی ندارند و در امنیت کامل نمی توانند به فعالیت مزدورانه‌شان بپردازند.

انتهای پیام

نظر شما