شناسهٔ خبر: 28887171 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قائم مقام معاون وزیر علوم:

هدف پارک‌های علم و فناوری ثروت‌آفرینی برای کشور است

نمایندگی خراسان شمالی

قائم مقام معاون پژوهش‌وفناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، هدف پارک‌های علم و فناوری را ثروت آفرینی برای کشور عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مهدی کشمیری در آئین تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی بیان کرد: پارک علم وفناوری مقوله ای کمتر شناخته شده است و این نهاد متولد تئوری های توسعه متکی به توانایی است.

مدیرکل دفتر سیاستگذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزیر علوم فزود: پارک علم و فناوری 20 سال است که در کشور ما راه اندازی شده است اما برخی از مدیران با این نهاد آشنا نیستند، این در حالی است که باید علاوه بر شناخت این پارک‌ها، تلاش خود را برای همکاری با آنها داشته باشند.

کشمیری تاکید کرد: هدف از ایجاد پارک علم و فناوری ثروت آفرینی برای کشور است و زمانی در این کار موفق خواهیم بود که نتایج به صورت عینی برای همگان مشهود باشد.

قائم مقام معاون پژوهشی وزیر علوم با تاکید بر ا ینکه باید در پارک علم و فناوری تمام دستاوردها تبدیل به ثروت شود، خاطرنشان کرد: توجه به شرکت های دانش بنیان از امور مهم در پارک علم و فناوری محسوب می‌شود و باید تمام این شرکت‌ها را مورد توجه قرار داد این شرکت‌ها می توانند بسیاری از مشکلات موجود را حل کنند.

قائم مقام معاون پژوهشی وزیر علوم بیان کرد: رمز موفقیت مدیران این نهاد، شناخت ماموریت ها و مسئولیت ها، ارتباط با نسل جوان ومدیران و تعامل مستمر با دانشگاه ها است.

در این مراسم، دکتر علی اصغر پیله ور، رئیس سابق پارک علم و  فناوری خراسان شمالی نیز گزارشی از عملکرد خود اراٸه داد و از همکاران و مدیرانی که در طی 8 وی راهمراهی کردند تشکرد کرد و در ادامه دکتر مهران گرمه‌ای به عنوان رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی منصوب شد.

انتهای پیام

نظر شما