شناسهٔ خبر: 28886813 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خبر کیهان در باره دیدار ۲ مجری و بازیگر تلویزیون با یکی از چهره‌های دراویش

فرهنگ > تلویزیون - کیهان نوشت: دو هنرپیشه به دیدار یکی از عوامل جنایت سال گذشته خیابان پاسداران رفتند و با وی عکس یادگاری گرفتند! این دو که از قضا، بیشتر با صداوسیما همکاری می‌کنند و به عنوان بازیگر و مجری در سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی حضور داشته‌اند، این بار در نقش عوامل تبلیغاتی و جنگ روانی با یکی از اعضای فرقه دراویش داعشی که دستش به خون مردم بی‌گناه آلوده است هم‌نشین شدند.

صاحب‌خبر -


این عضو دراویش داعشی که از جمله مشارکت‌کنندگان در قتل چند نفر از شهروندان در جریان جنایت بهمن سال گذشته در خیابان پاسداران تهران است، پس از گذراندن دوران محکومیت خودش، از زندان آزاد شد. اما بلافاصله پس از بیرون آمدن از زندان، دو بازیگر صداوسیما به استقبال وی رفتند و ضمن ملاقات با این عضو دراویش داعشی، با وی عکس هم گرفتند.


اقدام این دو بازیگر، تحت هر عنوان و به هر دلیلی، همکاری تبلیغاتی و رسانه‌ای با این جریان وابسته جهت تطهیر چهره و جنایاتشان محسوب می‌شود و نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت. متأسفانه برخی از چهره‌های مشهور اما کم‌اطلاع، هر از گاهی با اعضای گروه‌های تروریستی یا جنایتکار که محکوم می‌شوند، ابراز همدردی می‌کنند.

 

17302

نظر شما