شناسهٔ خبر: 28886606 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اربعین حسینی|آمادگی زود هنگام موقعیت قمر به همت جوانان بندرماهشهری + تصاویر

R41468/P4001/S6,57/CT8

در آستانه اربعین حسینی موقعیت قمر بنی‌هاشم در شلمچه به همت جوانان بندرماهشهر آماده خدمات‌رسانی به زائران اباعبدلله الحسین(ع) بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، موقعیت قمر بنی‌هاشم در شلمچه با حضور 22 موکب‌ از بندرماهشهر، بندرامام، هندیجان و شهرک‌های اطراف آنها قرار گرفته که هر ساله به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دهد.

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: چندین هفته قبل از اربعین حسینی خدمات‌دهی در موقعیت قمر شروع شده و امسال سعی کرده‌ایم منابع مالی را از طریق کمک‌های مردمی و خیرین برده که الحمدلله استقبال خوبی به عمل آورده‌اند.

وی افزود: به غیر از مردم  پتروشیمی‌های منطقه نیز در این موقعیت حضور داشته و به زائرین و مواکب خدمات ارائه می‌دهند؛ موکب‌های مختلفی شامل بانوان و آقایان در این موقعیت حضور داشته و با توجه به افزایش زائران حوزه خدمات‌دهی رفته رفته افزایش می‌یابد.

فرماندار بندرماهشهر بیان کرد: ستاد اربعین بندرماهشهر امسال سعی کرده بار معنوی موقعیت قمر بنی‌هاشم را بیشتر کردیم و بروی خدمت صادقانه و بدون ریا به زائران تاکید کرده است. بنده هم سعی میکنم هر روز با یک روز در میان در موقعیت قمر حضور داشته و کار را از نزدیک شاهد باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بنده از مردم بندرماهشهر میخواهم در موضوع نذری و کمک‌های مالی ما را همراهی کرده تا ما بتوانیم آبرومندانه بزرگترین موقعیت حاضر در شلمچه را مدیریت کرده و به زائران خدمات‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما