شناسهٔ خبر: 28886107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بابت استخدام‌های غیرقانونی دانشگاه پزشکی کردستان به وزیر بهداشت تذکر می‌دهم

R7848/P4001/S6,66/CT1

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس گفت: حتماً بابت استخدام‌های غیرقانونی دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان در صحن مجلس به وزیر بهداشت تذکر می‌دهم.

صاحب‌خبر -

محسن بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، با اشاره به محرز اعلام‌ شدن تخلفات در استخدامی‌های غیرقانونی دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان از سوی بازرسی استانداری اظهار داشت: استخدامی‌های غیرقانونی دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان را پیگیری می‌کنیم و اگر این کار را نکنیم گناهی بزرگ محسوب می‌شود.

وی گفت: بنده تعجب می‌کنم که علی‌رغم محرز اعلام‌شدن تخلفات در استخدامی‌های غیرقانونی دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان از سوی بازرسی استانداری، دانشگاه علوم‌پزشکی اعلام می‌کند که در این موضوع هیچ نقش و تقصیری ندارد و شرکت آوا سلامت موظف به پاسخگویی است در صورتی که بارها و بارها شاهد بوده‌ایم که این شرکت تخلف کرده و دست‌هایی پشت پرده است.

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس تصریح کرد: شرکت آوا سلامت با سلامت، امنیت و زندگی مردم در دانشگاه علوم پزشکی سروکار دارند و سؤالی که اینجا مطرح است آیا اینکه متولیان دانشگاه علوم‌پزشکی اعلام می‌کنند که در استخدام‌های دخالت نمی‌کنیم، و هرکسی به‌کارگیری شود، درست است!

شرکت آوا سلامت در آزمون‌های استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کردستان "تقلب" می‌کند

وی ادامه داد: اگر روال به همین شکل ادامه پیدا کند و این وضعیت کنونی اصلاح نشود، مجبوریم برای استخدامی‌های غیرقانونی علوم‌پزشکی کردستان از وزیر بهداشت در صحن علنی مجلس طرح سؤال کنیم.

بیگلری افزود: اگر استخدامی‌های غیرقانونی علوم‌پزشکی کردستان رسیدگی نشود و حق‌ به حق‌دار نرسد، حتماً مجبوریم طرح سؤال از وزیر بهداشت را در صحن علنی مجلس مطرح کنیم چراکه ما در کردستان هزاران جوان تحصیل‌کرده "بیکار" داریم و نباید کسانی ‌که پارتی دارند سرکار بروند و حق افراد بی‌کس به‌ناحق ضایع شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده اظهار کرد: شرکت آوا سلامت حتی در برگزاری آزمون‌های استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تقلب می‌کند و این برای ما قابل قبول نیست و این شرکت را به رسمیت نمی‌شناسیم.

تحقیق و تفحص از دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان

رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس گفت: در استخدامی‌های غیرقانونی دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان خود دانشگاه مقصر است و از طریق وزارت بهداشت، با طرح سؤال از وزیر بهداشت این موضوع را پیگیری می‌کنم تا بلکه حق جوانان کردستانی ضایع نشود.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس خاطرنشان کرد: بنده یکی از نمایندگانی هستم که بابت استخدامی‌های غیرقانونی دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان در صحن علنی مجلس از وزیر بهداشت سؤال می‌کنم.

بیگلری یادآور شد: در برخی حوزه‌های دیگر دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان نیز شائبه‌هایی در خصوص انجام تخلفات مطرح‌شده و اگر این شائبه‌ها برطرف و شفاف‌سازی نشود، مجبوریم از دانشگاه تحقیق و تفحص انجام بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما