شناسهٔ خبر: 28886022 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی خبرداد

احداث نیروگاه خورشیدی در فرودگاه

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به افتتاح اپلی‌کیشن فرودگاه امام خمینی (ره) و ارائه عمده خدمات در این اپلی‌کیشن گفت: قرارداد نیروگاه خورشیدی در حال انعقاد است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: شهرام آدم‌نژاد امروز در مراسم رونمایی از طرح‌های هوشمندسازی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در راستای هوشمندسازی شهر بزرگ فرودگاهی امام خمینی (ره) با تیم حاذقی کار را آغاز کردیم، زیربنای این سطح سرویس، داده‌هایی بود که باید می‌شناختیم و داده‌کاوی می‌کردیم.

وی ادامه داد: در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حوزه فرودگاه، بیش از چهل خدمت به مردم ارائه می‌شود که اگر هرکدام با مشکلی مواجه شود، در میانگین نظرات مردم خروجی مناسبی ندارد.

وی ادامه داد: پیش از این فقط کیفیت مبنای رضایت مشتری بود، اما باید تخصص هم کنار آن لحاظ شود.

آدم نژاد با اشاره به افتتاح اپلی‌کیشن شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) امروز توسط وزیر راه و شهرسازی گفت: از ویژگی‌های این اپلی‌کیشن تبدیل شنیدار به گفتار است که اولین بار در ایران رخ می‌دهد، این سیستم با لهجه، گویش‌ها و مکث‌های مختلف در ادبیات فارسی تنظیم شده است و گفتار را می‌شناسد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: مسئولیت اجتماعی، دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات و حقوق شهروندی از سیاست‌های اصلی این اپلی‌کیشن است.

وی با بیان اینکه این اپلی‌کیشن با یک سؤال حتی به زبان محاوره‌ای، کل اطلاعات پرواز را ارائه می‌دهد، گفت: اطلاعاتی که در این حوزه ارائه می‌شود، شامل اطلاعات پرواز، مسیریابی، پرداخت عوارض، نرخ ارز و البته سکه، اوقات شرعی، وضعیت آب و هوای مبدأ و مقصد، رزرو هتل، اطلاعات پارکینگ‌ها، همچنین در موضوع تاکسی‌ها نیز تا دو ماه آینده دیتا‌ها تکمیل می‌شود.

وی اظهار داشت: تا دو سال آینده ۲ میلیون اصل گونه‌هایی که کمتر به آب نیاز دارند در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) کاشته می‌شود، همچنین قرارداد نیروگاه خورشیدی در فرودگاه امام (ره) در حال انعقاد است.

نظر شما