شناسهٔ خبر: 28885944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عمل به قرآن مهمتر از حفظ قرآن

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: نباید تنها به حفظ قرآن توجه کرد و عمل به آن نیز مهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛  حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم قزوین افزود:در بسیاری از آیات قرآن توصیه شده است که به قرآن عمل شود.

وی اظهار داشت: یکی از بزرگترین گناه ها عمل نکردن به حرف است ، اگر کسی از ربا می گوید باید از ربا پرهیزکند، اگر از رشوه می گوید جایز نیست در جامعه رشوه را ببیند و سکوت کند.

امام جمعه قزوین گفت: در آیات متعددی از آسیب های کفار و دشمنان گفته شده است اما برخی تکلیفشان در رفتار با آنها مشخص نیست.

نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: در بحث های سیاسی نیز باید به قرآن عمل کرد.

وی با اشاره به رای نمایندگان مجلس به لایحه سی اف تی  گفت: طبق آیات قرآنی نباید با منافقین و کفار دوستی وبه آنها اعتماد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی خطاب به داود محمدی نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: چند نفر از همکاران شما به این امر توجه کرده اند.
وی اضافه کرد: 120 نفر از نمایندگان این قرارداد  را امضا نکردند و تعداد زیادی رفوزه شده و این ننگ را امضا کردند و آخرتشان را به دنیا فروختند و به خدا اعتماد نکردند.

وی ادامه داد :آیا آنها عزت را از دشمنان خدا انتظار می کشند؟ هیچوقت این انتظار برآورده نخواهد شد.

امام جمعه قزوین اظهار داشت: طبق آیات مردم باید از نمایندگانشان به خاطر رای به این موضوع سوال می پرسیدند و اگر خلاف آیات قرآن بود، آنها را مواخذه می کردند.

نماینده ولی فقیه در قزوین بیان کرد: در آینده باید قرآن به عنوان هدایت گر جامعه تبدیل شود و به همه جهت بدهد.

انتهای پیام/

اعتماد به قرآن در مباحث سیاسی

نظر شما