شناسهٔ خبر: 28885887 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

وزیر کشور خواستار سرکوب تروریست ها در مرز ایران وپاکستان شد

وزیر کشور در گفت وگوی تلفنی با همتای پاکستانی خود گفت: جمع آوری اطلاعات، تعقیب و سرکوب گروه های تروریستی مورد انتظار است و نیروهای نظامی و انتظامی ایران آمادگی دارند با همکاری طرف پاکستانی به اهداف مشترک درخصوص تامین امنیت مرزهای دو کشور برسند.

صاحب‌خبر -
به گزارش نامه نیوز عبدالرضا رحمانی فضلی ساعتی قبل در گفت وگوی تلفنی با «شهریار آفریدی» وزیر کشور پاکستان، افزود: انتظار داریم دولت پاکستان براساس اسناد همکاری فیمابین بیش از پیش در تعقیب و سرکوب گروهک های تروریستی با نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران همکاری لازم را به عمل آورد. 
رحمانی فضلی با اشاره به اینکه پاکستان کشور دوست و برادر ماست و امنیت، توسعه و همکاری مبنای روابط دو کشور است، به موضوع اربعین پرداخت و خواستار تسهیل در اعزام زائران پاکستانی از سوی دولت این کشور، از طریق خاک جمهوری اسلامی ایران شد.
وزیر کشور بیان کرد: اقدامات و تسهیلات لازم درخصوص اعزام زائران پاکستانی از طریق مرز تعیین شده، فراهم است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

** برای آزادی گروگان ها از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد
شهریار آفریدی وزیر کشور پاکستان نیز در این گفت وگو به رحمانی فضلی اطمینان داد، اقدامات لازم درخصوص آزادسازی نیروهای ایرانی ربوده شده در مرز، از سوی پاکستان انجام شود.
وزیر کشور پاکستان افزود: عمیقا از حادثه اخیر تروریستی در مرزهای دو کشور متاثر شدیم، اما اطمینان می دهیم تمام تلاش های خود را برای حل این مسئله بکار بگیریم و معتقدم اینگونه تلاش های مذبوحانه خللی در روابط خوب دو کشور ایجاد نخواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: برای آزادی گروگان ها از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و هواپیماهای گشت پاکستانی مظنونان را تحت نظر دارند و در این زمینه همکاری عملیاتی خوبی با نیروهای ایرانی داریم.

نظر شما