شناسهٔ خبر: 28885113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان:

عزت و اقتدار ايران به بركت وجود ولايت فقیه است

رييس اداره تبليغات اسلامي کاشان عزت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران را به بركت خون شهدا و نعمت ولايت دانست و گفت: امروز جهان از قدرت معنوي و هدايت رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران در حيرت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام عبدالصاحب حسيني شنبه شب در مراسم عزاداري هيات عاشورائيان كاشان که در آستان مقدس امام زادگان اسحاق و ابوطالب ‹‹خواجه تاج الدين›› اين شهرستان برگزار شد پيشرفت هاي ايران اسلامي اوايل انقلاب اسلامي را با دهه چهارم انقلاب قابل مقايسه ندانست و گفت: ابتداي انقلاب و دوران دفاع مقدس از داشتن حتي سيم خاردار نيز محروم بوديم.

وي افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام حتي براي فشنگ تفنگ خود نيز سهميه داشتند و هنگام موشك باران تهران و شهرهاي ايران از سوي نيروهاي صدام توان پاسخ دادن به موشك باران صدام را نيز نداشتيم.

حجت الاسلام حسيني پيشرفت هاي انقلاب اسلامي را طي 4 دهه گذشته به ويژه در بخش نظامي و توان موشكي و قدرت دفاعي كشور را چشمگير خواند و اظهار داشت: امروز به بركت انقلاب اسلامي و شجاعت و رشادت فرزندان جوان ايران اسلامي تمامي منطقه در تيررس موشك هاي دور برد و نقطه زن ايراني است.

به گفته وي، آمريكا از ابتداي انقلاب اسلامي تا كنون طي چهار دهه گذشته هر آنچه مي توانست عليه ايران از ترور و غائله هاي مختلف قومي در سراسر كشور، جنگ 8 ساله و تحريم ها و تهديدهاي فلج كننده اقتصادي كوتاهي نكرد اما چون خدا با ايران و ملت ايران بود آمريكا در همه توطئه هاي خود شكست خورد.

رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان مشكلات اخير اقتصادي كشور را يكي ديگر از توطئه هاي دشمن براي مأيوس كردن ملت ايران و نارضايتي مردم از نظام نام برد و خاطرنشان كرد: دشمنان خارجي و داخلي در يك اقدام هماهنگ با يكديگر به دنبال متشنج كردن جو اقتصادي كشور بودند اما با هوشياري و بصيرت مردم اين توطئه دشمن نيز نقش بر آب شد.

به گفته وي، خدا مي خواهد اين نظام بماند چرا كه اين نظام يك نظام الهي است و خداوند نيز پشتيبان آن است و اين عزت و افتخار ايران براي اين است كه نظام ايران يك نظام الهي و مبتني بر دين و شريعت است.

وي عزت و اقتدار جمهوري اسلامي ايران را به بركت خون شهدا و نعمت ولايت دانست و عنوان كرد: امروز جهان از قدرت معنوي و هدايت رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران در حيرت است كه چگونه يك رهبر ديني يكه و تنها در برابر همه توطئه هاي ابرقدرت هاي جهان ايستاده است./1307/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما