شناسهٔ خبر: 28885086 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شامگاه شنبه رخ داد؛

آتش سوزی گسترده کارگاه صنعتی هزار متری در جاده مخصوص کرج

تهران- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی هزار متری در جاده مخصوص کرج خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون مورد مصدومیتی گزارش نشده است.

صاحب‌خبر -

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر از وقوع آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده مخصوص کرج خبر داد و افزود: این آتش سوزی که جنب خیابان سپاه اسلام رخ داده بود، ساعت ۲۲:۳۴ امشب به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۶ تانکر آب و تجهیزات تخصصی و بالابر به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ضمن تشریح محل آتش سوزی گفت: آتش در محوطه هزار متری رو باز یک کارگاه بزرگ صنعتی که حاوی محصولات تولید شده و یا ضایعاتی بود، رخ داد و ارتفاع شعله های آتش از فواصل دور قابل رویت بود.

وی افزود: در مجاورت این کارگاه نیز یک سوله حدود ۳۰۰ متری حاوی کالا وجود داشت، که آتش به بخش هایی از این سوله نیز نفوذ کرده و در حال گسترش بود.

ملکی گفت: آتش نشانان به سرعت عملیات را با استفاده از نردبان الکترونیکی و ارتفاع و هم از روی زمین آغاز کردند و موفق شدند آتش را تحت کنترل خود در آورند.

وی گفت: تا این لحظه آتش تحت کنترل درآمده و آتش نشانان مشغول لکه گیری، ایمن سازی و خاموش کردن کامل آتش هستند و تاکنون مورد مصدومیتی گزارش نشده است.

نظر شما