شناسهٔ خبر: 28884580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پاکسازی ساحل و بستر دریا در جزیره کیش انجام شد

لوح تقدیر فدراسیون نجات غریق و غواصی برای ۴۰ غواص

فدراسیون نجات غریق و غواصی با کمک ۴۰ غواص ساحل و بستر دریا در جزیره کیش را پاکسازی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم، پاکسازی ساحل و بستر دریا به همت موسسه ورزش و تفریحات سالم و فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران با همکاری سازمان محیط زیست و کلوپ های غواصی و دریابانی نیروی انتظامی در جزیره کیش برگزار شد.

محمد مجابی قائم مقام وزیر کشاورزی، پروین فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست، میرشکاری مدیرکل امور دریایی سازمان محیط زیست دریایی و ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی میهمانان ویژه این همایش بودند که از این حرکت حمایت نمودند.
محمود افشاردوست مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم که به اتفاق هیئت مدیره این موسسه با حمایت از این حرکت در جمع غواصان جزیره حضور داشتند در خصوص این برنامه عنوان نمود،که حفاظت از محیط زیست وظیفه عمومی تلقی شده و زندگی سالم و پایدار با هماهنگی و سازگاری و نیز رفتار منطقی ما با قوانین طبیعت است. این نسل می بایست حافظ طبیعت باشد تا هوایی پاک و آسمانی آبی را به نسل بعد هدیه کنیم.
محمد مجابی قائم مقام وزیر کشاورزی ضمن تشکر از این حرکت و مسؤلین برگزاری با تاکید بر حفظ پاکیزگی بستر دریا از حضور غواصان این جزیره در امر پاکسازی دریایی تقدیر و تشکر نمود.
در ادامه پروین فرشچی بیان داشت: که با فرهنگ سازی می بایست از آلوده نمودن محیط زیست جلوگیری نماییم.و با آگاه نمودن عموم مردم از ضرورت حفظ محیط زیست که لازمه یک زندگی سالم و با نشاط می باشد در امر نگهداری زمین کوشا باشیم.
این برنامه از ساعت 15 روز 26 مهر ماه در محل اسکله تفریحی آغاز شد و بیش از 40 غواص در امر پاکسازی بستر دریا تلاش نمودند و در پایان به تمامی کلوپ های غواصی لوح سپاس از سوی فدراسیون نجات غریق و غواصی و به تمامی شرکت کننده ها جوایزی از سوی موسسه ورزش و تفریحات سالم اهدا 
شد.
انتهای پیام/

نظر شما