شناسهٔ خبر: 28884341 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفته نهم لیگ قطر/ الاهلی برد ، الغرافه 10 نفره مساوی کرد

دوحه – ایرنا – تیم های الاهلی و الغرافه که از حضور بازیکنان ملی پوش ایرانی بهره می برند در هفته نهم لیگ ستارگان قطر عملکرد نسبتا خوبی داشتند. الاهلی سه بر صفر پیروز شد و الغرافه 10 نفره قهرمان سوپر جام را متوقف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه شب ایرنا ، تیم الاهلی که امید ابراهیمی و محمد رضا خان زاده دو بازیکن ملی پوش ایرانی را امشب 90 دقیقه در اختیار داشت موفق شد تیم العربی را با نتیجه خوب 3 بر صفر شکست دهد .
الاهلی با پیروزی امشب دومین پیروزی متوالی خود را کسب کرد و با دو پله صعود در جدول با 12 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت .
گل های این بازی در دقایق 5 ، 22 و 37 بازی به ثمر رسید .
این گزارش می افزاید : تیم الغرافه هم امشب در حالی به مصاف تیم الریان قهرمان سوپر جام رفت که حریف یاران مهدی طارمی به دلیل دو شکست متوالی در هفته های ششم و هفتم در مقابل تیم های السد و الخور ، 'رودولفو آروبارنا' مربی آرژانتینی خود را از دست داد و 'بولنت ایگون' ترکیه ای جانشین وی شده بود.
بولنت فصل پیش هدایت تیم الغرافه را بر عهده داشت و این تیم را به مقام چهارم لیگ ستارگان رساند.
تیم الغرافه از دقیقه 63 بازی به دلیل خطای پنالتی مدافع این تیم روی 'سباستین 'مهاجم الریان 10 نفره شد. ' رودریگو تاباتا' بازیکن ژاپنی الاصل الریان این پنالتی را به گل تبدیل کرد.
گل تساوی بخش الغرافه هم روی حرکت خوب مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی و توسط آمادو مدافع تیم الغرافه در دقیقه 82 بازی به ثمر رسید تا الغرافه دومین تساوی خود در فصل جاری را به دست آورد.
الغرافه با کسب این تساوی 11 امتیازی شد و در جایگاه هشتم باقی ماند.
خاورم**1508

نظر شما