شناسهٔ خبر: 28883891 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکست پذیری آمریکا را انقلاب ایران ثابت کرد

زنجان – ایرنا – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: آمریکا از اسلام سیلی خورد و نداشتن ابهت و شکست پذیری آن را انقلاب شکوهمند ایران به جهانیان ثابت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان افزود: با ثابت شدن شکست پذیری آمریکا، شعارهای مرگ بر ظالم، مستکبر و آمریکا دیگر فقط برای ملت ایران نیست چون که در زمان کنونی این مهم در دنیا طنین انداز شده است.
وی یادآوری کرد: در حیات خلوت آمریکا، آمریکای لاتین حداقل چهار کشور با قدرت در مقابل سلطه گری آمریکا ایستاده اند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: همه مسئولان کارگزاران انقلاب و خدمتگزاران ملت ولایتمدار هستند و پشتوانه این نظام بیش از 220 هزار شهید است.
حجت الاسلام خاتمی اظهارداشت: با توجه به حساس بودن شرایط فعلی باید پای آرمانهای اسلام و انقلاب ایستادگی کنیم اگرچه در این راه جان خود را از دست بدهیم.
وی خاطرنشان کرد: ملت ولایتمدار ایران کار بزرگی انجام داده و 40 سال آمریکا را به گوشه ای رانده است به طوریکه وزارت خزانه داری در سه سال اخیر 500 نیروی زبده متخصص جنگ روانی و اقتصادی بر نیروهای قبلی خود اضافه کرده تا اجازه ندهد آب خوش از گلوی ایرانیان پایین برود و به ویژه این مساله در 40 سالگی انقلاب اسلامی تشدید شده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروزه دشمن شرایط را برای ما سخت و دشوار کرده و 2 راه بیشتر نداریم و همان راهی که در هشت سال دفاع مقدس اعمال کردیم همان راه برنامه محسوب می شود چرا که 700 هزار شهید و 100 هزار معلول در این جنگ داریم.
حجت الاسلام خاتمی، اصلی ترین منبع قدرت ملت ولایتمدار رارا هبردها و فرمایش های ولی امر مسلمین دانست و اظهار داشت: اصلی ترین منبع جمهوری اسلامی نیز حمایت ها و پشتیبانی ملت می باشد و تلاش دشمن برای دور کردن این منبع از مرکزیت نظام و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است.
وی بر اتحاد بین مردم و مسئولان تاکید کرد و افزود: این انسجام باید روز به روز تقویت شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در حال حاضر دشمنی اسلام چهار ضلع پیدا کرده که شامل آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی، جبهه نفاق و رژیم نوکر صفت و مسلمان کش سعودی است.
حجت الاسلام خاتمی یادآوری کرد: دشمن دشمنی خود را مخفی نکرده است باید مسئولان و مردم آگاه باشند که زمان حاضر وقت گله گذاری نیست چرا که همه دارای دشمنی مشترک هستیم.
وی خاطرنشان کرد: باید با صبر و استقامت، اقتصاد مقاومتی بدور از سیاه نمایی محقق شود و دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی برای مردم در دهه فجر امسال تبیین شود.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید خود را آماده بازبینی در زمینه های مختلف کرد، گفت: این بازبینی باید در زمینه سبک مدیریت و اصلاح بهبود روش ها، نحوه سلوک با جامعه و همدیگر انجام شود.
مرتضی خاتمی با بیان اینکه هدف وسیله را توجیه نمی کند، افزود: وقتی این کار را انجام می دهیم یعنی برای رسیدن به هدف مقدس بر حسب ظاهر از وسایل نامقدس استفاده می کنیم یا به دنیبل هدف مقدس نیستیم و یا به آن دست نخواهیم یافت.
وی با بیان اینکه نمی توان اخلاق را از سیاست جدا کرد، اظهار داشت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی همه را به رعایت انصاف دعوت کنیم.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از 40 سال مردم انتظار پختگی و راندمان بیشتری از مسئولان دارند و خواهان صداقت بیشتر هستند.
خاتمی تاکید کرد: با اصولمان با احدی معامله نمی کنیم و در این باره باید همراه ولایت فقیه باشیم و قدمی جلو یا عقب نباشیم.
9505/6085

نظر شما