شناسهٔ خبر: 28883387 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ یک فرانسه؛

پاری سن ژرمن در حضور سامان قدوس آمیان را شکست داد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال پاری سن ژرمن یکشنبه شب و در ادامه رقابت های هفته دهم لیگ یک فرانسه برابر آمیان که «سامان قدوس» ملی پوش ایرانی را دراختیار دارد به میدان رفت و این تیم را با نتیجه پر گل 5 بر صفر شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، شاگردان «توماس توخل» آلمانی در تیم پاری سن ژرمن در این دیدار که در ورزشگاه «پارک ده پرنس» شهر پاریس برگزار شد، به آسانی میهمان خود را با نتیحه 5 برصفر مغلوب و سه امتیاز این دیدار را از خود کردند.
برای تیم پاری سن ژرمن «مارکوس آواس کوریا» ملقب به «مارکینیوس» مدافع برزیلی دردقیقه 12، «آدرین رابیو» هافبک فرانسوی در دقیقه 42، «یولیان دراکسلر» هافبک آلمانی این تیم در دقیقه 80 ، «کیلیان امباپه» مهاجم جوان و ملی پوش فرانسوی در دقیقه 82 و «موسی دیابی» دیگر مهاجم فرانسوی این تیم در این دیدار گلزنی کرده و در بیشترین سهم را در پیروزی تیمشان داشتند.
تیم پاری سن ژرمن با کسب هر سه امتیاز این دیدار 30 امتیازی شد و فاصله خود با تیم لیل تیم دوم جدول را به طور موقت به 11 امتیاز افزایش داد.
یاران قدوس نیز با قبول این شکست و یک پله سقوط به رده چهاردهم جدول نقل مکان کردند.
قدوس مهاجم ایرانی تیم آمیان پیش از این و درگفت و گویی اعلام کرده بود در انتظار دیدار برابر تیم پاری سن ژرمن و یاران نیمار است که با این نتیجه به نظر می رسد این دیدار پایان خوشی برای او و تیمش نداشت.
ورزشی **9144**9129

نظر شما