شناسهٔ خبر: 28882689 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

 برگزاري نشست مديران و رؤساي شعب بانک گردشگري

بانک گردشگري - نشست سراسري مديران و رؤساي ستاد و شعب بانک گردشگري با هدف دستيابي به اهداف استراتژيک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي بانک گردشگري در اين نشست که با حضور مهدي جهانگيري ،رييس گروه مالي گردشگري، رضا کامران ،عضو هيئت مديره بانک گردشگري، اعضاي هيئت مديره، معاونين، مديران و روساي ادارات ستاد بانک برگزار شد، رييس گروه مالي گردشگري در سخناني گفت: در شرايط فعلي که در مواجهه با يک جنگ اقتصادي قرار داريم وظيفه تک تک ماست که با تلاش مضاعف اقتصاد کشور را در اين بحران مصون داريم.وي افزود: در شرايط فعلي بانک گردشگري مي‌تواند با تکيه بر
ظرفيت هاي فراوان خود نقش مهمي در فضاي اقتصادي بين‌المللي ايفا کند.

خود اشتغالي 11 هزار جوياي کار با تسهيلات بانک ملي

بانک ملي - بانک ملي ايران در راستاي حمايت از بازار کسب و کار و همسويي با سياست هاي کلان اشتغال، از ابتداي سال جاري تا پايان شهريورماه بيش از 11 هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه خود اشتغالي و بيش از سه هزار تسهيلات قرض الحسنه مشاغل خانگي با معرفي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و سازمان هاي حمايتي پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومي بانک ملي ايران، اين بانک در مدت مذکور تعداد 11 هزار و 689 فقره تسهيلات خود اشتغالي و سه هزار و 890 فقره تسهيلات مشاغل خانگي به ارزش بيش از دو هزار و 353 ميليارد ريال به کميته امداد امام خميني (ره)، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و... پرداخت کرده است.

مديرعامل بانک توسعه صادرات ايران تشريح کرد:

شکست اقتدار دلار با سياست هاي تحريمي آمريکا

بانک توسعه صادرات - مديرعامل بانک توسعه صادرات ايران گفت: کشورهاي دنيا اين امکان را در اختيار دارند که به مرور به جاي استفاده از دلار، سبدي از ارزهاي کشورهاي ديگر را مبناي تجارت خود با يکديگر قرار دهند؛ روسيه، ترکيه و چين گام هاي اوليه را براي اين منظور برداشته اند.

کاهش روز به روز اعتبار دلار از مهمترين آثار و نتايجي است که رويه غير منصفانه امريکا در تعاملات بين المللي با کشورهاي ديگر در پي داشته است؛ مهمترين اقتصادهاي دنيا به اين نتيجه رسيده اند که به دليل سـوء اسـتفاده هاي آمريکا از فراگيري دلار و استفاده ابزاري از آن در جريان تحريم ها بعنوان اهرم فشار بر کشورها، وقت آن رسيده که از جهانروايي دلار بکاهند. به نظر مي رسد دوران طلايي سلطه دلار بر اقتصاد دنيا به پايان خود نزديک است.

نظر شما