شناسهٔ خبر: 28882686 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

صنعت نفت آبادان 2-1 تراکتورسازی تبریز؛ صفر امتیاز، سوغات تبریزی ها از آبادان!

رضا حسین زاده

تراکتورسازی از رده های بالا فاصله گرفت.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ برتر دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 1 آبادانی ها به پایان رسید.

هفته نهم لیگ برتر ایران 
صنعت نفت آبادان 2-1 تراکتورسازی تبریز
آبادان-ورزشگاه تختی
شنبه 28 مهر 1397 ساعت 18
داوران:  حسین زرگر، کمک‌ها: محمدرضا منصوری، هادی طوسی و جواد رحیم زاده

ترکیب دو تیم

گزارش بازی

بازی در نیمه اول با حاکمیت تیم میزبان در بازی روبرو شد و آبادانی ها موقعیت هایی را نیز روی دروازه تراکتورسازی ایجاد کردند که در دقیقه 17 نیز موفق شدند گل اول بازی را توسط طالب ریکانی به ثمر رسانند.

در ادامه بازی تراکتورسازی نیز حمله کرد و موقعیت هایی را نیز روی دروازه صنعت نفت آبادان ایجاد کرد. که احسان حاج صفی و اشکان دژاگه موقعیت هایی را ایجاد کردند که راهی به دروازه نداشت و بازی در نیمه اول با همین نتیجه 1 بر 0 به پایان رسید.

صنعت نفت آبادان-تراکتورسازی تبریز

در نیمه دوم تراکتورسازی موقعیت های زیادی را ایجاد کرد تا به گل برسد. اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و آنتونی استوکس مردان اول حملات تبریزی ها بودند و موقعیت هایی را ایجاد کردند و در نهایت نیز در دقیقه 74 موفق شدند که توسط آنتونی استوکس به گل برسند.

چیزی از خوشحالی تبریزی ها نگذشته بود که رضا جبیره گل دوم آبادان را به ثمر رساند و بازی 2 بر 1 به سود نفت آبادان شد.

در ادامه نیز تیمی موفق به گلزنی نشد و بازی با همان نتیجه 2 بر 1 به پایان رسید تا تراکتورسازی 13 امتیازی بماند و صنعت نفت ابادان نیز 9 امتیازی شود.

شرح گل ها

در دقیقه 17 پاس رضا جبیره پشت محوطه به طالب ریکانی رسید و او نیز با شوتی توانست دروازه تراکتورسازی را باز کند.

در دقیقه 74 اشکان دژاگه پس از یک حرکت زیبا توپ را به استوکس رساند و این بازیکن نیز موفق شد که توپ را درون دروازه صنعت نفت آبادان قرار دهد و بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه 76 طالب ریکانی بار دیگر به سمت دروازه فروزان شوت زد که فروزان توپ را مهار کرد. در ریباند میلاد جهانی توپ را به جبیره رساند و او نیز گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

نظر شما