شناسهٔ خبر: 28882505 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

معماي قرارداد سرمربي تيم ملي؛

از تأييد فدراسيون تا تکذيب کي روش

صاحب‌خبر -

مربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران مرد زيرکي است و هيچ کاري را بدون قصد و منظور خاص انجام نمي‌دهد؛ مثل نشستن در کنار مهدي تاج در عکس يادگاري هفته گذشته آن هم با لباسي بدون لوگوي فدراسيون فوتبال. اين واضح‌ترين پيام تصويري کي‌روش به افرادي است که هنوز پيرامون امضا شدن قرارداد يا نشدن آن ترديد دارند؛ آن هم در شرايطي که تمام اعضاي تيم ملي با لباسي که لوگوي فدراسيون را داشت، در عکس يادگاري تيمي حضور داشتند.

با اين وجود مسئولان فدراسيون فوتبال از جمله رئيس فدراسيون و اعضاي هيئت رئيسه همچنان تاکيد مي‌کنند که قرارداد کي‌روش به امضا رسيده و تمديد شده است. حال مي‌توان پرسيد اين قرارداد چه زماني و کجا به امضا رسيده است؟ چرا خبر رسمي از آن منتشر نشده و تنها مهدي تاج به صورت شفاهي اين خبر را اعلام کرد؟ چرا تصويري از قرارداد وجود ندارد؟ حالا که مسئولان فدراسيون فوتبال تاکيد مي‌کنند قرارداد کي‌روش تمديد شده، بهتر است با انتشار عکس لحظه امضاي قرارداد در سايت رسمي فدراسيون به ابهامات پايان دهند.

اين ماجرا البته از سوي ديگر هم قابل بررسي است اينکه کي‌روش که مي‌گويند پيشنهادهاي زيادي داشته و دارد چگونه حاضر شده بدون قرارداد در ايران به فعاليتش ادامه دهد و البته هر روز از شرايط ابراز ناراحتي کند. چرا کي‌روش حاضر نشده قرارداداش را امضا کند و در اين شرايط هم بدون قرارداد به کارش ادامه مي‌دهد؟

آنچه مشخص است اينکه اين روزها همه چيز درباره قرارداد کي‌روش و فدراسيون فوتبال مبهم است و بايد ديد در نهايت اين معادله مجهول چه سرانجامي خواهد داشت.

نظر شما