شناسهٔ خبر: 28881899 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد:

ناامن کنندگان فضای اقتصادی و اجتماعی حاشیه امن ندارند

یاسوج- ایرنا- رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: دستگاه قضایی در عین حال که ملجا و محل اطمینان و آرامش برای احقاق حقوق عموم مردم و شهروندان است اما در برخورد با اخلال گران و ناامن کنندگان فضای اجتماعی و اقتصادی قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی روز شنبه در آیین معارفه رئیس کل جدید دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد اظهار داشت: هم اینک این استان یکی از استان های امن کشور درحوزه اقتصادی و اجتماعی محسوب می شود.
وی تصریح کرد: یکی از اولویت های مهم دستگاه قضایی به ویژه از سه سال گذشته تاکنون ایجاد تحول و تکیه بر توسعه فناوری اطلاعات در بخش های مختلف بوده است.
مزارعی یادآور شد: الکترونیکی کردن فرآیند رسیدگی پرونده ها و ساماندهی بسیاری از پرونده های راکد از مصادیق مهم این تحولات بوده است.
مزارعی ابراز داشت: استان کهگیلویه وبویراحمد در 2سال گذشته در زمینه الکترونیکی کردن مراحل رسیدگی پرونده ها رتبه دوم کشوری را کسب کرد.
وی گفت: در شهرستان بویراحمد در طول سه سال گذشته بیش از 46 هزار پرونده راکد آرشیو الکترونیکی شده است.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد همچنین بر ضرورت همراهی و همکاری با دولت و دستگاه های متولی در حوزه اقتصادی و مدیریت بازار برای ساماندهی و ایجاد امنیت اقتصادی در شرایط موجود تاکید کرد.
وی ادامه داد که دستگاه قضایی با تمام ظرفیت و عزم راسخ برای مدیریت صحیح ،ساماندهی و ایجاد شرایط امن در بازار وارد میدان شده و با قدرت و قاطعیت با هرگونه بی نظمی، اخلال و فساد در سطح بازار و اقتصاد برخورد خواهد کرد.
مزارعی همچنین بر ضرورت حضور مستمر و میدانی اعضای شورای قضایی استان و سایر دستگاه های متولی از سطح بازار به صورت نامحسوس تاکید کرد.
وی با بیان اینکه در زمینه التهاب در سطح بازار هیچ کس حتی مدیران مربوطه و کم کار در این راستا حاشیه امنی نخواهند داشت، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت ، تعزیرات حکومتی وامور صنفی استان نیز با رصد دقیق ، روزانه و مستمر و نیز افزایش نیروهای ناظر با قدرت و صلابت کنترل بازار را در دست گیرند.
خداکرم نیک مرام در این آیین با حکم آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه به عنوان رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد معرفی و از خدمات حسین نگین تاجی رئیس پیشین نیز تجلیل شد.
3016/1662

نظر شما