شناسهٔ خبر: 28881804 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

کشتی آزاد قهرمانی جهان

یخکشی به گروه بازنده‌ها رفت

با صعود بونه رودریگز کشتی‌گیر کوبایی وزن ۶۱ کیلوگرم به فینال رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان، محمدباقر یخکشی راهی گروه بازنده‌ها شد تا برای کسب مدال برنز به مصاف رقبا برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان 2018 که در بوداپست پایتخت مجارستان در حال برگزاری است، بونه رودریگز آزادکار وزن 61 کیلوگرم کوبا که برابر یخکشی در مرحله یک چهارم پیروز شده بود، در دیدار نیمه نهایی برابر جوزف کالن از آمریکا 9 بر 4 پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت.

به این ترتیب محمد باقر یخکشی نماینده وزن 61 کیلوگرم ایران راهی گروه بازنده‌ها شد و باید در این مرحله صبح ظهر فردا(یکشنبه) به وقت ایران ابتدا به مصاف ایوان گایدیا از رومانی برود و در صورت برتری باید در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز فردا شب(یکشنبه) به وقت ایران مقابل جوزف کالن از آمریکا کشتی بگیرد.

یخکشی پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس برابر عباس رحمان‌اف نفر سوم آسیا از ازبکستان ۷ بر صفر پیروز شد اما در دومین مبارزه مقابل بونه رودریگز نفر سوم جهان از کوبا به روی تشک رفت و در پایان و در حالیکه تا ثانیه پایانی ۸ بر ۶ پیش بود با کمرگیری به روی پل رفت و ۱۰ بر ۸ ناباورانه شکست خورد.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های 4 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان پرویز هادی نماینده سنگین وزن ایران به ترتیب با نمایشی تحسین‌برانگیز به ترتیب برابر  روبرت باران از لهستان با نتیجه 11 بر صفر، ابراهیم سعیدوف نفر سوم المپیک از بلاروس را با نتیجه 11 بر 2 و طاها آکگول قهرمان نامدار جهان و المپیک از ترکیه را در مبارزه‌ای سخت با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. هادی برای رسیدن به فینال امشب برابر گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از گرجستان به روی تشک می‌رود.

مصطفی حسین‌خانی در وزن 74 کیلوگرم و حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم نیز به ترتیب برابر جردن باروز و دیوید تیلور از امریکا با نتایج 4 بر 3 و 11 بر 6 شکست خوردند. حسین خانی با توجه به باخت باروز در مرحله بعد مقابل سیداکوف روس از دور رقابت‌ها کنار رفت اما حسن یزدانی باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد تا بتواند برای کسب مدال برنز در گروه بازنده‌ها تلاش کند. تیلور به مرحله نیمه نهایی راه یافته است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما