شناسهٔ خبر: 28880488 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاج: هیچ فردی فراتر از قانون نیست

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون فوتبال بار دیگر تاکید کرد که در صورتی که فدراسیون فوتبال دستگاهی دولتی محسوب شود، هیچ فردی فراتر از قانون نیست و قانون منع بکارگیری بازنشستگان در آن اجرایی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روزشنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج درباره موضوع بازنشستگی خود افزود: برای چندمین بار توضیح می دهم که هیچ فردی فراتر از قانون نیست و اجرای قانون برای همه لازم است و در صورتی که طبق قانون، فدراسیون دستگاه دولتی محسوب شود، مصوبه مجلس شورای اسلامی اجرایی خواهد شد. البته فدراسیون فوتبال موظف به اجرای اساسنامه خود نیز است.
پیش از این نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی با اکثریت آراء، طرح قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان را تصویب کرده بودند.
رئیس فدارسیون فوتبال از تحویل کامل زمین مجاور مرکز ملی به این نهاد برای احداث ساختمان جدید خبر داد و گفت: به زودی عملیات ساخت و ساز این ساختمان آغاز می شود.
در این رابطه گفت: با پیگیری های صورت گرفته، زمین مجاور مرکز ملی فوتبال به طور رسمی تحویل فدراسیون شد تا عملیات احداث ساختمان جدید با کمک های فدراسیون جهانی فوتبال و وزارت ورزش و جوانان در آن آغاز شود.
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص شبهه بستن یا نبستن قرارداد با «کارلوس کی روش» گفت: قرارداد کی روش قطعا منعقد شده و تا پایان جام ملت های آسیا 2019 ادامه دارد.
جام ملت های 2019 از 15 دی ماه به میزبانی کشور امارات متحده عربی آغاز می شود و تیم ایران در مرحله گروهی با کشورهای عراق، ویتنام و یمن هم گروه است.

**75 درصد از هزینه های فدراسیون فوتبال ارزی است
تاج در خصوص مشکلات ارزی کشور و تاثیر آن بر شرایط مالی فدراسیون اظهار داشت: همان طور که می دانید 75 درصد هزینه های فدراسیون ارزی است چون تیم های ملی را به صورت مکرر به میدان های بین المللی می فرستیم، طبیعی است که تنها 25 درصد از این هزینه ها ریالی باشد که چنین شرایطی فشار سنگینی به فدراسیون فوتبال وارد می کند.
وی ادامه داد: تداوم تهیه ارز از بازارآزاد مشکل ساز شده و هنوز برخی پاداش های مصوب برای تیم های ملی پرداخت نشده که این موضوع مشکلات جدی را برای فوتبال به همراه دارد.
ورزشی**9029**9129

نظر شما