شناسهٔ خبر: 28880006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمادگی اکیپ های نظارتی مرکز بهداشت در مسیرهای زائران اربعین

کارشناس مسؤول سلامت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه گفت : 10 اکیپ نظارتی مرکز بهداشت این شهرستان برای ارزیابی و نظارت بر اماکن و رستوران های بین‌راهی در مسیرهای زائران اربعین، آماده هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  بهمن خدادادیان کارشناس مسؤول سلامت محیط مرکز بهداشت کرمانشاه از آمادگی کامل مرکز بهداشت این شهرستان در ارائه خدمات بهداشتی به زائران عتبات عالیات خبر داد.

وی از تقویت تیم کارشناسان بهداشتی شهرستان مستقر در مسیر عتبات عالیات در راستای پیشگیری از بیماری‌ها خبر داد و افزود : 10 اکیپ نظارتی مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با هدف نظارت بر مواد غذایی که در موکب‌های مسیر زوار اربعین حسینی توزیع می‌شود، نظارت‌ها را برعهده دارند.

وی زمان نظارت‌ها را یک‌ماهه از 20 مهرماه تا 20 آبان‌ماه اعلام و بیان کرد: نظارت‌ها بر بحث مدیریت پسماندها، سلامت آب، دفع بهداشتی فاضلاب، تهیه و توزیع مواد غذایی و مقابله با اپیدمی‌های احتمالی خلاصه شده است.

خدادادیان تصریح کرد: یک‌هزار و 500 نیرو در قالب بازرسان بهداشت محیط، بیماری‌ها، بهداشت خانواده، پزشک، بهیار به صورت ویژه برای این کار پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: 75 نفر بازرس محیط با امکاناتی که در اختیار دارند کار نظارت بر موکب‌ها را انجام می‌دهند.

این مسؤول با اشاره به سامانه 190، گفت: کارشناسان بهداشت محیط گزارشات ثبت شده مردمی در سامانه 190 را با جدیت بررسی می‌کنند .

 

 

انتهای پیام/د

تقویت تیم کارشناسان بهداشتی شهرستان مستقر در مسیر عتبات عالیات

 

برچسب‌ها:

نظر شما