شناسهٔ خبر: 28879239 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

چلسی 2-2 منچستریونایتد؛ کامبک آقای خاص این بار تکمیل نشد

دانیال دارایی پور

در حالی که چیزی نمانده بود تا منچستریونایتد در ورزشگاه استمفوردبریج به پیروزی دست یابد، راس بارکلی با گلزنی در دقایق تلف شده مانع از شکست آبی پوشان لندنی شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دو تیم چلسی و منچستریونایتد در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یک دیگر رفتند که در پایان بازی به تساوی انجامید.

مشخصات بازی

تاریخ برگزاری: شنبه، 28 مهر 1397 (20 اکتبر 2018)

تورنمنت: هفته نهم لیگ برتر انگلیس

داور: مایک دین

گلزنان: آنتونیو رودیگر و راس بارکلی برای چلسی- آنتونی مارسیال(2 بار) برای منچستریونایتد

ترکیب دو تیم

 

چلسی-منچستریونایتد-لیگ برتر انگلیس- انگلیس

برای جزئیات بیش تر، به صفحه اختصاصی طرفداری برای این دیدار مراجعه کنید

گزارش بازی

با شروع بازی چلسی مانند همیشه سعی در اختیار گرفتن مالکیت توپ و سوار شدن خود بر بازی بود. شیاطین سرخ نیز سعی داشتند تا با دفاع چند لایه، بعد از توپگیری از بازیکنان چلسی ضد حمله های خود را به موقعیت گل تبدیل کنند. در دقیقه 10 چلسی پشت محوطه جریمه صاحب ضربه آزاد شد که شوت ویلیان با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 16، ارسال شاو برای اسمالینگ توسط بازیکنان چلسی دفع شد. شاو دوباره توپ را به محوطه جریمه فرستاد که روملو لوکاکو استفاده لازم را از این توپ نکرد.

چلسی در دقیقه 21 توسط آنتونیو رودیگر به گل رسید.

بازیکنان دو تیم کارت زرد های بی شماری را در نیمه اول از سوی مارک دین دریافت کردند. نمانیا ماتیچ و اشلی یانگ از منچستریونایتد، در آن طرف نیز ادن هازارد و آنتونیو رودیگر با کارت زرد جریمه شدند.

در دقیقه 31 توپ در شرایط که آفساید نیز اعلام نشد در اختیار مارکوس آلونسو قرار گرفت که کنترل دفاع چپ چلسی مناسب نبود.

در ادامه نیمه نخست چلسی سعی بر کنترل توپ داشت و موقعیت خاصی بر روی دروازه دو تیم ایجاد نشد. پاس های کوتاه بازیکنان چلسی، فایده ای برای پیدا کردن روزنه در دفاع شیاطین سرخ نداشت تا نیمه اول نه چندان جذاب بازی چلسی و منچستریونایتد با تک گل آنتونیو رودیگر به سود چلسی پایان یابد.آلوارو موراتا- ویکتور لیندلوف- چلسی- منچستریونایتد

با شروع نیمه دوم، آلوارو موراتا موقعیت خوبی داشت تا دروازه دخیا را باز کند؛ اما شوت آرام او را ملی پوش اسپانیایی منچستریونایتد به راحتی در اختیار گرفت.

آنتونی مارسیال در دقیقه 55، دروازه چلسی را باز کرد.

در ادامه چلسی برای بازگشتن به بازی فشار آورد. یک ضربه آزاد برای چلسی اعلام شد و سانتر ویلیان با ضربه سر داوید لوئیز همراه شد که با اختلاف کمی به بیرون رفت.

شوت انگولو کانته با سیو دیدنی داوید دخیا همراه شد.

آنتونی مارسیال در دقیقه 73 برای دومین بار دروازه چلسی را باز کرد.

سیو دیدنی کپا مانع از گلزنی دوباره شیاطین سرخ شد.

6 دقیقه زمان تلف شده برای نیمه دوم اعلام شد. چلسی فشار خود را بر روی دروازه منچستریونایتد بیش تر کرده بود.

در دقایق تلف شده راس بارکلی برای چلسی گلزنی کرد.

در آخر بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

شرح گل ها

آنتونیو رودیگر(چلسی 1-0 منچستریونایتد): کرنر ارسالی از سوی ویلیان با ضربه سر دیدنی آنتونیو رودیگر همراه شد تا چلسی در نیمه نخست از حریف پیش بیفتد.آنتونیو رودیگر- چلسی-منچستریونایتد- لیگ برتر انگلیس- انگلیس

آنتونی مارسیال(چلسی1-1 منچستریونایتد): پس از سیو دیدنی کپا، توپ دوباره بر روی دروازه چلسی ارسال شد که پس از برخورد به جورجینیو، در اختیار مارسیال قرار گرفت که شوت دیدنی این بازیکن وارد دروازه چلسی شد.آنتونی مارسیال- اشلی یانگ- منچستریونایتد

آنتونی مارسیال(چلسی 1-2 منچستریونایتد): حرکت خوان ماتا از سمت راست، با ارسال زیبا برای مارسیال تکمیل شد تا بازیکن جوان فرانسوی شیاطین سرخ با یک ضربه استثنایی توپ را به گوشه دروازه کپا برساند

راس بارکلی(چلسی 2-2 منچستریونایتد): ضربه سر لوئیز به تیرک برخورد کرد و پس از برگشت توپ، راس بارکلی دروازه خالی را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

خلاصه بازی

 

 

نظر شما