شناسهٔ خبر: 28878748 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

با حضور وزیر راه و شهرسازی؛

اپلیکیشن شهر فرودگاهی امام افتتاح شد/ آخوندی: امروز آخرین روز کاری من است

مراسم رونمایی از طرح های هوشمندسازی شهر فرودگاهی امام خمینی با حضور «عباس آخوندی»، وزیر راه و شهرسازی، و «شهرام آدم نژاد»، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی، برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، «عباس آخوندی»، وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه مراسم افتتاح از چند پروژه در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: در آخرین روز کاری ام خوشحالم که به صورت رسمی تداوم مدیریت در ایران را می بینم. نسل جدید را که همه جوان هستند می بینم و امیدوارم بتوانند ایران را بسازند.

آدم نژاد در ابتدا گفت: برای این پروژه هزینه زیادی نشده و حضور وزیر راه در مراسم امروز بسیار ارزشمند است.

او بیان کرد: کیفیت خدمات از مهمترین اولویت های ما بوده و هست. در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی بیش از ۴۰ خدمت توسط دستگاه ها ارائه داده می شود. چند دهه پیش عنوان می‌کردند که کیفیت یعنی کسب رضایت مشتری اما علاوه بر کسب رضایت، تخصص و تعهد نیز سرلوحه کار ما قرار دارد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام گفت: همه خدمات فرودگاه را در داخل این اپلیکیشن آورده ایم که با این اپلیکیشن، فساد نخواهیم داشت.

آدم نژاد افزود: بحث تبدیل شنیدن به گفتار از مهمترین ویژگی‌های این اپلیکیشن است که با گویش‌های مختلف این تبدیل را انجام می دهد. علاوه بر این اپلیکیشن سیستم دیگری برای پویا کردن ناوگان اندیشیده ایم و در حال بستن قرارداد نیروگاه خورشیدی هستیم.

 

نظر شما