شناسهٔ خبر: 28877225 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر نیرو اعلام کرد:

اربعین حسینی فرصتی برای خدمت‌رسانی به زائران کربلا

وزیر نیرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، این رویداد بی‌مانند را برای مدیران و کارکنان صنعت آب و برق در امر توسعه و اجرای زیرساخت‌های لازم به زائران کربلای معلی مغتنم شمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، این رویداد بی‌مانند را برای مدیران و کارکنان صنعت آب و برق در امر توسعه، اجرای زیرساخت‌های لازم و خدمات‌رسانی به زائران کربلای معلی مغتنم شمرد.

متن پیام وزیر نیرو بدین شرح است:

راهپیمایی میلیونی عاشقان امام‌ حسین (علیه السلام) در اربعین حسینی رویداد بزرگ و باشکوهی است که همبستگی و وحدت اسلامی برخاسته از ایثار و فداکاری مکتب حسینی را به نمایش می‌گذارد و در دوران خطیر کنونی جلوه‌گر عزت و عظمت اسلام و مسلمانان به جهانیان است.

این رویداد بی‌مانند دگر بار فرصت مغتنمی را برای کلیه مدیران و کارکنان پرتلاش صنعت آب و برق و دست‌اندرکاران امر توسعه و اجرای زیرساخت‌های لازم اربعین و خادمین به زائران کربلای معلی در استان‌های مرزی و طول مسیرهای راهپیمایی فراهم می‌آورد تا با اهتمام، سخت‌کوشی و جدیت همیشگی در حرکتی جهادی، خدمتگذاری در زمینه تامین آب شرب سالم و بهداشتی در طول مسیرهای راهپیمایی و پایانه‌های مرزی و همچنین تامین روشنایی معابر و پارکینگ‌ها در طول ایام راهپیمایی را تداوم بخشیده و وظایف خود را با عرض ارادت خاص به سیدالشهدا (علیه السلام) به بهترین نحو ممکن ادا نمایند.

با تشکر و قدردانی از تلاش‌های تحسین‌برانگیز تمامی مدیران و کارکنان خدوم و زحمتکش در این عرصه، از خداوند متعال، سلامتی و توفیق روزافزون یکایک آنان را خواستارم

برچسب‌ها:

نظر شما