شناسهٔ خبر: 28872750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انهدام باند سارقان حرفه ای در زاهدان

با تلاش پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان باند حرفه‌ای سارقان به عنف در شهر زاهدان متلاشی و پرده از ۷ فقره سرقت برداشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در خیابان‌های هسته مرکزی شهر زاهدان توسط سه جوان موتورسوار تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق اظهارات مالباختگان گشت‌های هدفمندی را با همکاری کلانتری‌های سطح شهر زاهدان در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: تحقیقات برای شناسایی سارقان ادامه داشت تا اینکه شب گذشته یکی از تیم‌های کلانتری ۱۹ هنگام گشت زنی در خیابان دانش به سه سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مظنون و به راکب موتور سیکلت دستور ایست دادند.

راکب جوان موتورسیکلت بدون توجه به دستور ایست پلیس متواری که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام موتورسیکلت را متوقف و پس از بازجوئی‌های اولیه با هماهنگی قضائی به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده و مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان تاکنون به ۷ فقره سرقت به عنف موبایل در سطح شهر زاهدان اعتراف و پس از سیر مراحل قانونی با صدور حکمی از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/پ

سرقت به عنف در زاهدان

برچسب‌ها:

نظر شما