شناسهٔ خبر: 28870090 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

خدمتی جدید از شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی/

بسته اختصاصی خدمات بیمه برای آزمایشگاه‌ها با تخفیف ویژه ارائه شد

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، گفت: با حمایت معاونت علمی و تفاهم با بیمه ایران، مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی می‌توانند از بسته اختصاصی خدمات بیمه برای آزمایشگاه‌ها با تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، رضا اسدی‌فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با اشاره به ضرورت و نیازی که در مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی برای پوشش حوادث و خطرات مرتبط با آتش سوزی، شکست ماشین آلات، مسئولیت حرفه‌ای کارشناسان و مدیران آزمایشگاه‌ها وجود دارد، بیان کرد: «به منظور بهره‌مندی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و شرکت‌های دانش‌بنیان از پوشش بیمه‌ای مناسب، تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت علمی و شرکت سهامی بیمه ایران، امضا شده‌ است.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، بیمه ایران، بسته ویژه بیمه آزمایشگاه‌ها را با تخفیف و تسهیلات اختصاصی به مشمولین ارائه می‌دهد.

اسدی فرد، در خصوص شیوه استفاده مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی از این خدمات، عنوان کرد: مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ابتدا به نمایندگی‌های منتخب بیمه ایران در سراسر ایران که فهرست آنها از طریق شبکه آزمایشگاهی در اختیار آزمایشگاه ها قرار گرفته، مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات کافی از نماینده بیمه در خصوص نوع بیمه مورد نظر، درخواست خود برای تهیه معرفی نامه را از طریق کارتابل آزمایشگاه به دبیرخانه شبکه آزمایشگاهی ارسال می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از بررسی و تأیید درخواست، معرفی‌نامه‌ای از سوی کارگزار شبکه آزمایشگاهی به نماینده بیمه ایران ارسال خواهد شد و بیمه‌نامه از سوی نمایندگی صادر می شود.

 به گفته مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، خدمات بیمه‌ای تفاهم‌نامه مذکور در قالب چهار بسته بیمه‌ای شامل بیمه‌های آتش سوزی، مسئولیت، اشخاص و بیمه مهندسی شکست ماشین آلات (ماشین آلات الکترونیک و مکانیکال) می شود.

جزئیات مربوط به چگونگی استفاده از این بیمه‌نامه و نحوه ارسال درخواست، از طریق بخش مستندات شبکه در کارتابل اختصاصی آزمایشگاه‌ها در شبکه آزمایشگاهی به آدرس http://labsnet.ir اطلاع رسانی شده است.

نظر شما