شناسهٔ خبر: 28869740 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ویزای تقلبی تنها مشکل برخی از زائران در مرزهاست

فرمانده قرارگاه اربعین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در حال حاضر وجود ویزای تقلبی تنها مشکل برخی از زائران اربعین حسینی در مرزها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سید مجید میراحمدی فرمانده قرارگاه اربعین ستاد کل نیروهای مسلح امروز در جریان بازدید از مرز شلمچه با اشاره به برگزاری جلسه ستاد اربعین در این مرز افزود: در این جلسه تمامی تصمیم ها، طرح ها و برنامه های از پیش ابلاغ شده مرور شد.

وی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و مرزبانی در این جلسه و آنچه که ما در بازدید میدانی مشاهده کردیم، همه چیز حکایت از برنامه ریزی بسیار خوب و وجود اراده در انجام وظایف توسط همه دستگاهها دارد.

فرمانده قرارگاه اربعین ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: خوشبختانه امروز شاهد وجود امنیت کامل، تسهیل امور زائران و انضباط و مدیریت خوب در مرز شلمچه هستیم که این مهم با همکاری تمام زائران محقق شده است.

میراحمدی گفت: یکی از مشکلاتی که امروز گزارش شد مربوط به روادید است که برخی از زائران ویزاهایی را که از سیستم معرفی شده دریافت کردند متاسفانه جعلی بوده و آنان را در مرز با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: امروز تنها مشکل گزارش شده همین است و بس؛ بنابراین از زائران می خواهیم که در دریافت روادید خود از مسیرهای قانونی اعلام شده اقدام کنند و خارج ویزا تهیه نکنند و فریب افراد جاعل را نخورند، همراه داشتن گذرنامه نیز الزامی است.

انتهای پیام/ د

مشکل ویزای تقلبی زوار در مرزها

نظر شما