شناسهٔ خبر: 28868639 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برای پایان دادن به ابهامات

تصویر قرارداد کارلوس کی‌روش را منتشر کنید

فدراسیون فوتبال می گوید با کارلوس کی روش تا پایان جام ملت ها قرارداد بسته ایم اما سرمربی تیم ملی حتی با رسانه های خارجی گفته است قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران امضاء نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یک کار می تواند به این ابهام پایان دهد. انتشار تصویر تمدید قرارداد کارلوس کی روش.


مهدی تاج وقتی در جلسه با سردبیران ورزشی اعلام کرد قرارداد کارلوس کی روش را تا پایان جام ملت ها منتشر کردیم هیچ عکسی از لحظه تمدید قرارداد کارلوس کی روش در سایت فدراسیون فوتبال قرار نگرفت. یکی از مدیران فدراسیون فوتبال که سخت درخواست می کرد نام او را در مصاحبه نیاوریم در پاسخ به این سوال که چرا سایت عکس تمدید قرارداد کارلوس کی روش را منتشر نکرده است؟ گفت: نیازی به انجام این کار نیست. معمولا وقتی برای اولین بار با یک مربی قرارداد بسته می شود عکس آن منتشر می شود و در قراردادهای بعدی نیازی به انجام این کار نیست!


این پاسخ قطعا عجیب است. اصلا قابل قبول و قابل هضم نیست سایتی که از حضور دبیر کل در اردوی تیم نونهالان دهها عکس روی خروجی سایت می فرستد نیازی به انتشار عکس تمدید قرارداد کارلوس کی روش پیدا نکند! این بی شک مهم ترین اتفاق فوتبال در ماه های اخیر است. هر روز سایت های خارجی از حضور کارلوس کی روش در یکی از تیم های خارجی خبر می دهند اما فدراسیون فوتبال حتی برای یک بار هم که شده در واکنش به این خبرها تصویر قرارداد کارلوس کی روش را منتشر نکرده است در حالی که اگر این کار را انجام می داد یک بار برای همیشه این خبرها پایان می یافت. خبرهایی که برای هواداران تیم ملی هم آزار دهنده و حتی تکراری شده است و حتی منتقدین کارلوس کی روش می گویند این خبرها دروغ است و اگر کی روش به جز ایران در تیم دیگری مایل به کار کردن بود می رفت به خصوص که این همه پیشنهاد دارد!


فدراسیون فوتبال قرارداد کارلوس کی روش را تمدید کرده یا نه. اگر تمدید کرده که باید عکس قرارداد را منتشر کند و اگر این کار را نکرده باید صادقانه در این باره صحبت کند. اگر به هر دلیلی کارلوس کی روش در روزهای آتی تهران را ترک کند و به تیم دیگری برود فدراسیون فوتبال چه پاسخی به اهالی فوتبال خواهد داد؟

 

نظر شما