شناسهٔ خبر: 28866875 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

«کاروان قرآنی انقلاب» نگین درخشان دستاورد انقلاب اسلامی در حوزه نشر معارف قرآن کریم

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با تشکیل کاروان قرآنی انقلاب به عنوان نگین درخشان دستاورد انقلاب اسلامی فعالیت قرآنی در ۴۰ سال گذشته را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «مهدی ستوده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: کتابچه ای با عنوان دستاوردهای قرآنی در 40 سال گذشته تهیه و تدوین شده است که همزمان با جشن های انقلاب به عموم مردم عرضه خواهد شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: با تشکیل کاروان قرآنی انقلاب به عنوان نگین درخشان دستاورد انقلاب اسلامی فعالیت قرآنی در 40 سال گذشته را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره های قرآنی و مراسم تکریم از چهره های قرآنی در تمامی زمینه از دیگر برنامه های معنوی خواهد بود، عنوان کرد: دیدار با خانواده شهداء قرآنی، برگزاری جشن قرآن – امام – انقلاب به میزبانی سازمان ها و دستگاه های اجرایی، برپایی نمایشگاه های قرآنی با محوریت دستاوردهای قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن از دیگر برنامه های کمیته قرآنی دهه فجر خواهد بود.

 

این مقام مسئول، اظهار داشت: برگزاری مسابقه فرهنگ قرآن کریم با موضوع قرآن – امام – انقلاب و تقدیر از دستگاه ها و مسئولان اجرایی که نسبت به توسعه فعالیت های قرآنی در طول 40 سال گذشته اهتمام داشته اند.

 

حجت الاسلام مهدی ستوده، ادامه داد: غرفه های قرآنی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن و معرفی نخبگان قرآنی استان به ویژه نوجوانان و جوانان از دیگر برنامه های کمیته قرآنی در چهلمین سالگرد جشن های انقلاب اسلامی خواهد بود.

نظر شما