شناسهٔ خبر: 28866768 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تابلوی نقاشی شهیدِ راپل‌کار به خانواده‌اش اهدا شد +عکس

R1489/P1356/S4,40/CT1

شهید اکبر شهریاری حافظ کل و قاری قرآن بود. همچنین در غواصی و راپل مهارت داشت. تابلوی نقاشی این شهید والامقام به خانواده مکرمش اهدا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، شهید اکبر شهریاری در سال 1363 در تهران متولد شد.  وی در دانشگاه امام حسین (ع) در رشته علوم سیاسی به تحصیل پرداخت و حافظ کل و قاری قرآن بود. این شهید بزرگوار ورزشکار بود و در غواصی و راپل تبحر داشت. شهید شهریاری در بهمن‌ماه 1392 به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در قطعه 26 بهشت زهرا (س) آرام گرفت.

مرتضی شهریاری نقاش شهدای مدافع حرم ضمن دیدار از خانواده شهید اکبر شهریاری تابلوی نقاشی این شهید والامقام را به خانواده‌اش اهدا کرد.

پدر همسر شهید شهریاری طی این دیدار گفت: ایشان بسیار اهل تقوا بود به طوری که وقتی دیگران پشت سر کسی غیبت می‌کردند او سریعاً موضوع بحث را عوض می‌کرد. به طور کل آدم کم‌حرفی بود. وقتی به خانه ما می‌آمد و شب اینجا می‌خوابیدند اکبر یک ساعت قبل از اذان صبح بیدار می‌شد و نماز شب می‌خواند؛ اما زمانی که متوجهِ من می‌شد خودش را به خواب می‌زد. ایشان بسیار مواظب لقمه بود به حدی که اگر جایی به ناچار غذا می‌خورد و به پرداخت خمس شک داشت خودش خمس آن را پرداخت می‌کرد. ما بسیاری از مهارتهایش را تا زمان شهادت نمی‌دانستیم. 

تصاویری از این دیدار را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

نظر شما