شناسهٔ خبر: 28866427 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بارش هاي رگباري در استان اصفهان ادامه مي يابد

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا- کارشناس ارشد پيش بيني اداره کل هواشناسي اصفهان گفت: تحليل نقشه هاي هواشناسي بيانگر گذر امواج ناپايدار و ادامه فعاليت سامانه بارش زا براي امروز و فردا (يکشنبه) بويژه در مناطق غربي، جنوبي و تا حدي مرکزي اين استان است.

ساناز جعفري روز شنبه به ايرنا گفت: شرايط براي بارش هاي رگباري بويژه در مناطق غربي، جنوبي و تا حدي مرکزي براي امروز و فردا در استان اصفهان وجود دارد.
کارشناس ارشد پيش بيني اداره کل هواشناسي اصفهان اظهار داشت: هم اينک پوشش ابر در استان وجود دارد و از مناطق غربي نيز مه صبحگاهي گزارش شده است.
وي با اشاره به اين که روز گذشته هم بارش هاي رگباري پراکنده در استان اصفهان گزارش شد ، افزود : بيشترين بارندگي در اين منطقه در 24 ساعت گذشته با حدود 2 ميلي متر باران در شهرستان هاي خوانسار، بوئين و مياندشت و چادگان ثبت شد.
جعفري گفت: روز گذشته بارش باران از شهرهاي اصفهان، نجف آباد، داران، سميرم، ميمه، کبوترآباد، فرودگاه شهيد بهشتي و مورچه خورت هم گزارش شد.
وي با بيان اينکه دماي هواي اصفهان در 24 ساعت آينده تغيير محسوسي نخواهد داشت افزود: دماي هواي روز گذشته اصفهان در گرمترين ساعات به 23 درجه و در خنک ترين ساعات امروز هم به 12 درجه سانتيگراد رسيد.
اين کارشناس گفت: خوروبيابانک با 26 درجه سانتيگراد به عنوان گرم ترين و بوئين و مياندشت با يک درجه سانتيگراد به عنوان سردترين نقطه استان اصفهان اندازه گيري شده است.
ت 7150 / 6022
انتهاي پيام /*

نظر شما