شناسهٔ خبر: 28866361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

باند قاچاق مواد مخدر در اصفهان متلاشی شد

R41346/P1377/S6,51/CT12

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۲۰۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید تقی حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با تلاش شبانه روزی و یک کار ویژه اطلاعاتی موفق شدند یکی از باندهایی که به صورت جاسازی‌های حرفه‌ای در زمینه انتقال مواد افیونی از مرزهای شرقی کشور به تهران و استان های مرکزی فعالیت می‌کردند را شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران به محض اطلاع از عبور خودروی قاچاقچیان بلافاصله وارد عمل شده و خودروی آنها را در یکی از محورهای ورودی استان مورد شناسایی قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: قاچاقچیان با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که سرانجام در یک عملیات تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن 202 کیلو و 500 گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ حسینی از دستگیری 3 قاچاقچی در این عملیات خبر داد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان به منظور اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ش

نظر شما