شناسهٔ خبر: 28863036 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سردار مهری در جمع خبرنگاران:

پارکینگ‌ها در همه مرزها آماده شده است/مردم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند

رییس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در همه مرزها پارکینگ مناسب آماده شده و ۴۰۰ هکتار در این زمینه اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار تقی مهری (رییس پلیس راهور ناجا) در حاشیه رزمایش طرح اربعین حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ویژه اربعین ۹۷ گفت: همه دستگاه با محوریت پلیس آماده خدمات رسانی به زائران هستند. امروز نیز تعدادی از تیم‌های کمکی به استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و لرستان اعزام شدند و امیدواریم با برقراری نظم و امنیت از حوادث رانندگی پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات که همواره زائران باید به آن توجه‌کنند استفاده از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی است، خاطرنشان کرد: توصیه ما به زائران این است که مردم از وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس و قطار استفاده کنند. براساس تجربه سال‌های گذشته برخی از رانندگان خودروی خود را در جای مناسب پارک نمی‌کنند. در همه مرزها پارکینگ مناسب آماده شده و ۴۰۰ هکتار در این زمینه اختصاص یافته است.

سردار مهری تصریح کرد: تقاضا می‌کنیم که زائران اولا رعایت قوانین و مقررات از مبدا تا مقصد مدنظر داشته باشند همچنین وسیله نقلیه را از نظر فتی بررسی کرده و تجهیزات و مدارک لازم را همراه داشته باشند همچنین گذرنامه و ویزای معتبر همراه داشته باشند.

وی تصریح کرد: افرادی که با خودروی شخصی به مرزها مراجعت می‌کنند حتما محل پارک خودرو را یادداشت کنند و همچنین در طول مسیر به ممنوعیت‌ها و محدودیت‌هایی که از سوی پلیس اعمال می‌شود، توجه کنند. ما نیز امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته ما نند سال قبل طرح ترافیک اربعین ۹۷ به خوبی استفاده کنند.

رییس پلیس راهور گفت: آخرین وضعیت محدودیت ترافیکی و وضعیت جاده‌ها از طریق رادیو اربعین اعلام می‌شود که مردم دقت لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه وضعیت پارکینگ بهتر شده و تاکنون هیچگونه مشکلی نداشتیم. مشکل ترافیکی و تردد نداشتیم. همچنین در مرزها برای تردد به پایانه‌ها پیش بینی شده تا از طریق اتوبوس‌های شهرداری برای جابجایی در مرزها استفاده شود.

نظر شما