شناسهٔ خبر: 28862854 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

از تردد 186 هزار نفر تا ممنوعیت تردد خودروها شخصی در مرز

به گزارش ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اظهار داشت: از آغاز ماه صفر تاکنون 186 هزار نفر از مرز مهران تردد داشته اند که نسبت به مدت

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اظهار داشت: از آغاز ماه صفر تاکنون 186 هزار نفر از مرز مهران تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد رشد داشته است.
نورالله دلخواه گفت: 96 گیت در پایانه مرزی مهران فعال شده است.

** فراهم شدن امکان صدور 48 ساعته گذرنامه به همراه ویزا
جانشین قرارگاه مرکزی اربعین نیروی انتظامی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، امکان صدور 48 ساعته گذرنامه به همراه ویزا برای زائرین اربعین فراهم شده است.
سردار سیدحسین جلالی اظهار کرد: در ایام اربعین، از آنجایی که درخواست مضاعفی از سوی مردم داریم، به تبع آن برنامه های ویژه ای در نظر گرفته ایم که از جمله آن می توان به صدور شبانه روزی و 48 ساعته گذرنامه به همراه ویزا از چندروز گذشته در اداره گذرنامه شهرآرا فراهم شده و صدور ویزا بر روی گذرنامه ها انجام و توسط اداره پست به مقصد ارسال می شود.

** تردد خودروهای شخصی از پل زائر به طرف مرزمهران ممنوع شد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: تردد خودروهای شخصی از پل زائر به طرف مرزمهران ممنوع شد.
سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت : باتوجه به شروع پیاده روی زائران در مسیر11کیلومتری به طرف مرزعراق به منظور رفاه حال آنان از امروز ازحرکت وسایل نقلیه شخصی توسط ماموران جلوگیری می شود.
وی افزود: برای افرادی که قصد پیاده روی نداشته و می خواهند با خودرو به پایانه سفر کنند نیز به تعداد کافی وسایل نقلیه عمومی پیش بینی شده است.

** آغاز طرح ترافیکی اربعینی از امروز
رئیس پلیس راه ایلام از فعالیت 100 گشت پلیس راه در استان ایلام طی ایام اربعین خبر داد.
سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: تلاش پلیس راه تسهیل تردد زائران در پیاده روی بزرگ اربعین است.
وی بیان داشت: طرح ترافیکی اربعین حسینی از 28 مهرماه شروع و تا 14 آبان ماه ادامه خواهد داشت، در این طرح ایستگاه های پلیس در نقاطی که بایستی خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی کنند جانمایی شده است.

** پنج میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی ترافیک مهران هزینه شده است
شهردار مهران گفت: این اعتبار به رنگ آمیزی معابر شهری ، نصب تابلو علائم شهری و ایجاد سرعتکاه ها برای کاهش ترافیک و تصادفات خودرویی در مهران هزینه شده است.
حجت شاکیان افزود: همچنین تابلوهای توقف ممنوع ، مانع های نیوجرسی برای محدودیت های ترافیکی و اصلاح مهندسی و ترافیکی معابر از دیگر اقدامات شهرداری در حوزه ترافیک شهری و همکاری با راهور بوده است.
شهردار مهران اضافه کرد: چندین طرح مختلف در زمینه کاهش بار ترافیکی در مناطق مختلف این شهر در دست اجراست که تکمیل آنها نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی دارد.
7177/6119
انتهای پیام

نظر شما