شناسهٔ خبر: 28862757 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

آغاز پیش فروش اینترنتی سایپا

طرح پیش فروش اینترنتی 50 هزار خودروی سایپا ، آغاز شد .

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
در این طرح شش خودرو شامل سایپا 131، سایپا 132، سایپا 151؛ تیبا بنزین سوز، تیبا 2 و ساینا به فروش می رسد.
شرکت سایپا اعلام کرد: در این پیش فروش، محدودیت کد ملی اعمال می‌شود، امکان صلح حواله خودرو وجود ندارد و فقط کسانی می توانند اقدام به پیش خرید خودرو کنند که سال 97 از گروه خودروسازی سایپا خودرو خریداری نکرده باشند.
در این مرحله سود مشارکت 15 درصدی و سود انصراف 12 درصدی لحاظ خواهد شد .
قیمت نهایی پیش فروش خودروها براساس قیمت روز شرکت تعیین و بقیه وجه در زمان تحویل براساس قیمت روز شرکت محاسبه می شود.
 
12 هزار ثبت نام تا ساعت 10
در این حال، رئیس مرکز مطالعات استراتژیک و تکنولوژی اطلاعات سایپا گفت: تا ساعت 10 بامداد امروز، ثبت نام دوازده هزار نفر از خریداران خودروهای سایپا با اتمام­عملیات بانکی پایان یافته است.
حسن قره ئی  افزود:­ هم اکنون روند ثبت نام خودروها بصورت عادی ادامه دارد و هیچ مشکلی وجود ندارد و فقط صبح امروز درگاه بانکی یکی از بانک‌ها دچار اختلال شد و وجوه ثبت نام کنندگان را عودت داد که بلافاصله تیم پشتیبانی سایپا مشکل را برطرف و ثبت نام مشتریانی که با مشکل روبرو بودند را قطعی کرد.
وی اضافه کرد:­­ در این مرحله که تا زمان رسیدن به سقف 50 هزار خودرو ثبت نام صورت می پذیرد مردم می توانند برای شش خودروی سایپا 131،132 و 151 (وانت پراید)، تیبا یک و دو و ساینا نام نویسی کنند.
وی گفت: این ثبت نام تنها از طریق اینترنت انجام می شود و امکان صلح قرارداد وجود ندارد و زمان تحویل خودروها که از تیر تا شهریور سال آینده است مابه‌التفاوت قیمت در مقایسه با قیمت روز دریافت می شود.
قره ئی افزود: این ثبت نام بر اساس کد ملی افراد انجام می شود و کسانیکه در سال جاری در گروه خودروسازی سایپا ثبت نام کرده اند مجاز به ثبت نام نیستند.
وی گفت:­­ در این ثبت نام، برای خودروهای پراید 11 میلیون تومان و تیبا یک 14 میلیون و تیبا دو و ساینا 15 میلیون تومان پیش پرداخت دریافت می شود که در زمان تحویل سود مشارکت 15 درصدی محاسبه ­و در صورت انصراف، سود 12 ­ درصدی لحاظ می شود.


 

نظر شما