شناسهٔ خبر: 28862229 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حذف دلالان و واسطه ها‌ی انگور و کشمش با کمک تعاونی‌ها

عضوکمسیون اقتصادی مجلس گفت: باید با خرید انگور و کشمش توسط تعاونی‌ها دلالان و واسطه‌ها حذف شوند.

صاحب‌خبر -

حذف دلالان و واسطه ها‌ی انگور و کشمش با کمک تعاونی‌هابه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان خنداب گفت: برای حفظ ارزش افزوده محصولات باغی منطقه باید با قیمت گذاری وایجاد سازوکار و ساماندهی خرید انگور و کشمش توسط تعاونی‌ها، حذف دلالان و واسطه‌ها در این بخش را در الویت کار قرار گیرد.

کریمی افزود: تلاش بر این است که با افزایش تعداد کارخانه‌های کشمش پاک کنی در شهرستان خنداب واسطه‌ها کم شوند.

حاجی علی بیگی فرماندار خنداب هم در این جلسه گفت:کشاورزی یکی ازپایه‌های مهم در کشور است و استقرار صنایع تبدیلی و سرد خانه برای نگهداری میوه و محصولات باغی شهرستان از مهم‌ترین موضوعات در این حوزه است.

اجرایی شدن وام‌های کشاورزانی خسارت دیده، بازنگری طرح هادی روستاها، مسائل و مشکلات دهیاری ها، کمبود نهاده‌های دامی و سم و کود، نبود اینترنت در برخی روستاها، پیگیری تجهیزات بیمارستان مهر خنداب و استقرار پمپ گاز در شهر جاورسیان از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

جلسه شورای اداری شهرستان خنداب در مسجد امام حسین (ع) شهر جاورسیان برگزار شد و پس از پایان جلسه کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان وخنداب در مجلس شورای اسلامی با محرومان شهر جاورسیان دیدار کرد.

انتهای پیام / ج

سخنان عضوکمسیون اقتصادی مجلس درباره حذف دلالان و واسطه‌های انگور و کشمش

نظر شما