شناسهٔ خبر: 28861859 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خلاصه ایی از رویدادهای خبری 48 ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری صداوسیما

صاحب‌خبر -

يادواره سردار شهید ولی فتح مرادی و شهدای وحدت در ایرانشهر برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان ، حجت‌الاسلام ابطحی امام جمعه ایرانشهر در این مراسم گفت:  شهدا به ما عزت وهویت بخشیدند و ما هر چه امروز داریم از برکت خون پاک شهداست.

همچنین در این مراسم از خانواده معظم شهدا قدردانی شد.

-----------------------------------------------------------------

دانشگاه فرهنگیان چابهار در سال تحصیلی جدید با 135 دانشجو در رشته آموزش ابتدایی آغاز به کار کرد.

ایران نژاد، نماینده حوزه چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری وشورای شهر چابهار، یک قطعه زمین پنج هکتاری برای این  دانشگاه اختصاص داده است.

------------------------------------------------------

امینی فرد،  نماینده حوزه  ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مردم بخش پارود و دهستان مرزی مورتان شهرستان سرباز نبود آب سالم و بهداشتی و نبود امکانات ارتباطی از جمله تلفن و اینترنت را از جمله  مشکلات این منطقه  عنوان کرد. 

.........................................................................................

و مدیر کل نظارت بر اجرای استاندارد صنایع غذایی و آرایشی بهداشتی سازمان ملی استاندارد در زاهدان گفت: با هدف کنترل استاندارد کالاها در سیستان و بلوچستان ، از 6 هزار و 76 مورد بازرسی  تعداد  300 نمونه از بازارهای  استان جمع آوری شده که 85 درصد منطبق با معیارهای استاندارد بوده است .

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_2745903" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2257170/2745903?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما